Mitäs luulette että kannattaisko?? (ykkös luokkalaisille iltapäiväkerhoilua)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Riivinrauta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Riivinrauta

Aktiivinen jäsen
21.01.2007
4 454
0
36
Siis kun joku tässä taannoin täällä pohti että mitähän jos ottais kesäks ykkösluokkalaisia hoitoon päivisin.
No tänään yks tuttu rouva ehdotti että jos sitä haluais tosiaan jäädä vielä syssyllä typyjen kanssa kotiin niin jos ottais eka luokkalaisia iltapäiviks "hoitoon".

Siis kun mä olen oikeesti aika toivoton tapaus aamujen kanssa... mulle noi seiskankii aamut on yhtä tuskaa jos lapset sattuu heräämään niin aikasin. Niin mulle sopis paremmin että ne tulis tähän sitten puolenpäivän jälkeen niin siihen mennessä olisin muutenkin kerinny hoidella kaupunki asiani ja ehkäpä puuhailla jotain ruokia ja välipaloja.

Olisko ihan huono idea?

oon miettiny ihan samaa mut laskin et jos vuokraa jotkut tilat niin se ei kannata kun jos on vaikka 8lasta niin siitä saa niin vähän rahaa että sillä ei maksa edes tilan vuokria ja välipala aineita.

Alkuperäinen kirjoittaja :
oon miettiny ihan samaa mut laskin et jos vuokraa jotkut tilat niin se ei kannata kun jos on vaikka 8lasta niin siitä saa niin vähän rahaa että sillä ei maksa edes tilan vuokria ja välipala aineita.

Niin no siis mä meinasin että ne vois tulla ihan tähän meille.
Meillä on omakotitalo jossa pieni piha.

mulla oli sellainenkin idea että vuokraisi jotkut tilat ja aamusin olis koululaisten aamu hoitoa ja päivällä perhekahvilaa ja sitten iltapäivällä olis tas koululaisten iltapäivä hoitoa:) sekin olis kiva.
toki tuota maksua saisi kotona hoidettaessa isommaksi jos ottaisi aamusin ja päivisin niitä pieniä koululaisia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mutta sinun pitäisi perustaa toiminimi ainakin ja ottaa lapsille vakuutukset ja maksaa verot. Aika vähän jää sitten rahaa välipalojen jälkeen.

Niin no mut en tiedä jos tätä vois sit kunnallisena jotenkii tehä. Kysyä ainakin voisin.

mulla oli sellainenkin idea että vuokraisi jotkut tilat ja aamusin olis koululaisten aamu hoitoa ja päivällä perhekahvilaa ja sitten iltapäivällä olis tas koululaisten iltapäivä hoitoa:) sekin olis kiva.
toki tuota maksua saisi kotona hoidettaessa isommaksi jos ottaisi aamusin ja päivisin niitä pieniä koululaisia.

Tääkään ei mikään paha idea.
Jos tää mein tönö olis lähempänä kaupunkia niin miks ei.
Mut meillä on tässä ihan lähellä tuo avoinpäiväkoti joten en niin tiedä kuin paljon olis sit tota muuta käyttöä.

meidän kylällä ei ole avointa pk:ta eikä mun tietääkseni mitään koululiasten "hoitoa" kaan
et sinänsä vois olla ihan kiva mutta tosiaan sillä ei paljoa kostuis kun ostaa välipalat,aamupalat,perhekahvilan kahvit ja keksit.

meidän kylällä ei ole avointa pk:ta eikä mun tietääkseni mitään koululiasten "hoitoa" kaan
et sinänsä vois olla ihan kiva mutta tosiaan sillä ei paljoa kostuis kun ostaa välipalat,aamupalat,perhekahvilan kahvit ja keksit.

Meillä tosiaan on tuo avoin päiväkoti ihan lähellä mut se on auki vain tiistaisin 9-14 (muistaakseni) ja sit toi seurakuntä järjestää tota iltapäiväkerho toimintaa tossa aika lähellä mut se on täynnä ja sinne olis enempikin menijöitä.

Yhteistyössä