V
"vera"
Vieras
Mä olen vähän kahden vaiheilla, että ostaisko aleista vai kirppareilta (aina ku löytyy). Viime vuonna ostin Reimateciä -50 prossan alella kummallekin lapselle ja haalarit maksoi 70 eur. Kirpparilta oon löytäny uudenveroista Reimateciä ja Remua (lähinnä takkeja ja haalarihousuja) hintaan 6-20 eur eli en oikein tiedä kannattaako sitä ostaa alesta...
Toppahaalareita oon ostanu (Lassieta) alesta ja ne on maksanu jotain 20 eur. Lassiet on ollu meillä ihan hyviä pakkaskeleillä. Reimatecin takit ja Jonathanin haalarihousut on olleet ihan hyviä kosteillakin keleillä.
Eli en tosiaan tiedä kannattaisko tosiaan keskittyä kirppariostoihin ja sitten ehkä juuri noihin Jonathanin, Cifaftecin ja Lassien alennusvaatteisiin...
Mitä ootte mieltä?
Toppahaalareita oon ostanu (Lassieta) alesta ja ne on maksanu jotain 20 eur. Lassiet on ollu meillä ihan hyviä pakkaskeleillä. Reimatecin takit ja Jonathanin haalarihousut on olleet ihan hyviä kosteillakin keleillä.
Eli en tosiaan tiedä kannattaisko tosiaan keskittyä kirppariostoihin ja sitten ehkä juuri noihin Jonathanin, Cifaftecin ja Lassien alennusvaatteisiin...
Mitä ootte mieltä?