mitäs jos heivaisitte miehenne pihalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja koekoe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

koekoe

Vieras
siis lähinnä te,
- jotka olette tehneet lapsenne ja sitoutuneet miehiinne nuorena
- joiden miehet on ihan kunnollisia ja suhteellisen fiksuja
- ja joiden lapset kohtuu isoja

pistäisitte nää kunnon miehet toiselle kierrokselle; "tarjolle" niille naisille, jotka ovat opiskelleet, reissanneet tai mitä sitten tehneetkään
- alkaisitte treffaileen näitä ei niin kunnollisia miehiä ihan hupimielessä
- opiskeleen, matkusteleen tai mitä tahansa

Siksi, kun näyttää että hyviä naisia on Suomi täynnä, mutta hyviä miehiä ei riitä kaikille. Vähän solidaarisuutta siskot.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
En laita. En löydä tommosta ikinä mistään. Tuo vaan on ihan paras. Sitä paitsi olen kouluttanut tuota jo 17 vuotta. ( Enkä millään jaksais alottaa alusta.) Menis iso työ täysin hukkaan.

Jaa.
Ihan ilmaisjakeluunko.
Ensinnäkin haluan luovutusvoittoa aika tuntuvan summan. Ja summaa korottaa tripalsti se, että kaupan päälle tulee kolme lasta, jotka kuuluvat kokonaispakettin.
Ei sisaralennusta, sisarkorotus kylläkin.

Lisäksi haluan saada itselleni koulutuspalkkiot, sillä mies on koulutettu ja koulitu kohtalaisen hyvin eriasteisia oikkuja ja nalkutuksia sietäväksi.

Ja niin, jos kaupat tehdään, palautusoikeutta ei ole.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Miehestä tulisi täysi alkkis, jos minä sen jättäisin. Alkaisi varmaan juoda suruunsa. Enkä kyllä jätä, sillä hän on minulle se ainoa oikea tässä maailmassa. Kukaan muu ei ole päässyt lähellekään hänen tasoaan. Olen rakastanut miestäni jo 26 vuotta. Tämä rakkaus kestää hautaan asti.