J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ei tähän aikaan:ei mitään enään tähän aikaan
Alkuperäinen kirjoittaja ei tähän aikaan:mä en syö koskaan klo: 19 jälkeen mitään, vettä saatan lasillisen juoda
Alkuperäinen kirjoittaja jensku:Alkuperäinen kirjoittaja ei tähän aikaan:mä en syö koskaan klo: 19 jälkeen mitään, vettä saatan lasillisen juoda
mistäs syystä oot moiseen tapaan päätynyt ?
Alkuperäinen kirjoittaja jybis harmaana:haistakaa kukkanen!!!!!!!!!
mulla ei oo täällä mitään mussutettavaa vaikka mieli tekis!
Alkuperäinen kirjoittaja ei tähän aikaan:Alkuperäinen kirjoittaja jensku:Alkuperäinen kirjoittaja ei tähän aikaan:mä en syö koskaan klo: 19 jälkeen mitään, vettä saatan lasillisen juoda
mistäs syystä oot moiseen tapaan päätynyt ?
EI vaan tee enään iltapalan jälkeen mitään mieli pistää suuhun, tämä tapa siis ollut jo viimeset 6 vuotta
Alkuperäinen kirjoittaja jensku:Alkuperäinen kirjoittaja jybis harmaana:haistakaa kukkanen!!!!!!!!!
No tästä viisastuneena niin huomenna ostat kaappeihin hieman täydennystä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jybis harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja jensku:Alkuperäinen kirjoittaja jybis harmaana:haistakaa kukkanen!!!!!!!!!
No tästä viisastuneena niin huomenna ostat kaappeihin hieman täydennystä![]()
arvaa vaan juoksenko huomenna kauppaan ja ostan kaikki kaapit täyteen kaikkea hyvää.
ainakin hariboja (se click mix on pakkomielle ),pepsi maxia ja fazerin keksisuklaata..
miksei voi olla jotain huoltoasemaa tässä lähellä joka olsi auki,tai autoa..