No siis mä olin siinä just sillä mielellä,että anna nyt tulla vaan kaikki kun noin kovasti sylettää... :xmas:
Joo, se sano kyllä alussa mulle ensimmäisen kommenttinsa jälkeen,että hän puhuu sitten suoraan,että aivan turha loukkaantua...
No minäpä annoin tädin papatella ja hyvin rauhallisesti vaan latelin juuta ja jaata jokaseen ihmeelliseen "kommenttiin" Siis sisällä kyllä kiehu, mut en viittiny antaa sen haahkan nähdä sitä (anteeksi mä en normisti nimittele ihmisiä, mut tuo ihminen on takuulla saanut monet raskaanaolevat naiset itkemään..varsinkin siis jos en ollu ainut jolle noin sano).
Kohtua hän ei osannu ettiä niin ylhäältä edestä missä se oli... kun tää toinen nainen etti sitten heti oikeesta kohasta.
Mua sapetti sekin ku se lykkäs sen ultrahommelin tonne sisuksiin saakka ja mä meinasin karjasta, että kiitos mut mun mies hoitaa noi hommat.. Tiiä mistä hitosta se sitä oikeen niinku kuvitteli ettivänsä... ?!?!?
Mä oon monenmoista hoitajaa ja kätilöö tavannu, mut tää oli jo ihan omaa luokkaansa... Jos mä oisin ekan odottaja, ni mä en varmaan menis sinne takasin. Onneks rakenneultrassa se nyt ei sitten oo, ku siellä on oikee lääkäri, (koska ku mähän olin niin lihava, ettei mun mahan päältä muuten mitään selvää saa!!!!)
Siis oonko mä ainoo lihava ihminen maailmassa vai miten hitossa lihavalta ihmiseltä saa sitten sikiön näkyviin ja miks tää ongelma on NYT vasta tässä, miksei meidän kuopuksesta ollu? Kolme vuotta sitte...
Nyt yhtäkkii mä vaan oonki niin lihava,että ees sisäkautta ei ultra onnistu...
Mihin se läski sinne on kerääntyny?Onko mun kohtunu lihonu?vai emätin?
Kiitos nyt kaikille joo, mä oon ihan rauhallisin mielin noin muuten... harmittaa vaan jos joku herkempi sattuu joutumaan ton uhriksi.