Mitäs aleista on tarttunut nyt mukaan?

Nalkuttava Talonmies

Aktiivinen jäsen
29.08.2007
28 309
0
36
Alet on jo pyörineet lähes kolme viikkoa, onko sieltä tehty mitään kivoja löytöjä?

Mulla on ollut kuivat alet. Muksu on saanut yhden pakollisen vk-puvun extrahousuineen varastoon oottamaan. Parit t-paidat ja shortsit ensi kesäksi. Ja siinä kaikki :'( Itselleni en ole ostanut mitään (tai no siis rahaa paloi sikana kun uusin vaelluskamppeita, mutta niiden "ale" on ihan kusetusta. Oli vaan pakko ostaa tietyt kengät ja housut ja niiden hinta näytti olevan kartelli...).

Itse odottelen yhden nettikaupan aleprossien parantumista, jos sitten saisi parit MoloKidsin t-paidat kohtuullisemmalla hinnalla. Muksu on ilmaissut diggaavansa niitä :D Mutta muuten on valikoima etsimässäni koossa ihan kuollutta.

Mutta toivottavasti teillä on mennyt paremmin?

Mä olen ostanut lindexiltä lapsille kaikkea "sikana": college-takit, pari villatakit/ipanat, bamse tunikat +leggari tx2/ipana, dallu-tunikat+leggarit, parit farkut/ipana, uikkarit. HM:ltä mekkoja ja tunikoita, capreja, hameita, hattuja. Itelle lindexiltä paitoja ja HM:ltä housuja. Mutta mä diggailenkin halpiksesta :D

[QUOTE="xxx";26637294]Mä olen ostanut lindexiltä lapsille kaikkea "sikana": college-takit, pari villatakit/ipanat, bamse tunikat +leggari tx2/ipana, dallu-tunikat+leggarit, parit farkut/ipana, uikkarit. HM:ltä mekkoja ja tunikoita, capreja, hameita, hattuja. Itelle lindexiltä paitoja ja HM:ltä housuja. Mutta mä diggailenkin halpiksesta :D[/QUOTE]
Ei täällä ollut mitään halpiskaupoissakaan alessa, ainakaan poikien puolella. Ihan kamalaa tavaraa. Ei ollut mukavia farkkushortseja, mitä etsin.

Yhdet farkut joita olen pidemmän aikaa kuolannut. Säästin 74e kun ostin ne vasta alesta. :)
Lisäksi lapselle farkut ja pari t-paitaa, muulle ei ole nyt tarvetta.

Paitsi juu vaelluskengät pitäis munki hommata, mut niitä en oo mainittavissa aleissa nähnyt. :D

Paitsi juu vaelluskengät pitäis munki hommata, mut niitä en oo mainittavissa aleissa nähnyt. :D
Siis niissä on ihan älytön kartelli. Kävin ensin kaupassa kokeilemassa mallit läpi - tsekkasin sen jälkeen hinnat netissä ja olivat lähes kaikki samaa kaupassa kuin kaupassa. Kaikissa "alessa". Sama koski housuja.

Muuten olisi voinut tehdä mielenosoituksen, mutta nyt tiesin että juuri se malli kummastakin oli hyvä. Jos vanhat oli täydelliset, niin ei voi mallia ja merkkiä vaihtaa.

Tytölle olen ostellut lähinnä kesävaatetta ja sisävaatteita syksyyn Meandilta, Henkkamaukalta ja Pomp de Luxista koossa 92. Hyvin on löytynyt vielä mieluisaa. Pojalle taas on löytynyt tosi nihkeästi mitään, yhdet shortsit ja housut on hankittu alesta. Pojan koko 110/116 cm. Tosi tylsää, mutta pojille tuntuu muutenkin olevan kiven alla iloisen väriset vaatteet varsinkin kun koko kasvaa :/

Itselle ostin muutaman siistimmän paidan työkäyttöön Stockalta ja Henkkamaukalta hameen ja neuletakin.

Alet on jo pyörineet lähes kolme viikkoa, onko sieltä tehty mitään kivoja löytöjä?

Mulla on ollut kuivat alet. Muksu on saanut yhden pakollisen vk-puvun extrahousuineen varastoon oottamaan. Parit t-paidat ja shortsit ensi kesäksi. Ja siinä kaikki :'( Itselleni en ole ostanut mitään (tai no siis rahaa paloi sikana kun uusin vaelluskamppeita, mutta niiden "ale" on ihan kusetusta. Oli vaan pakko ostaa tietyt kengät ja housut ja niiden hinta näytti olevan kartelli...).

Itse odottelen yhden nettikaupan aleprossien parantumista, jos sitten saisi parit MoloKidsin t-paidat kohtuullisemmalla hinnalla. Muksu on ilmaissut diggaavansa niitä :D Mutta muuten on valikoima etsimässäni koossa ihan kuollutta.

Mutta toivottavasti teillä on mennyt paremmin?

tosi huonosti mitään, itselle ostin yhden mekon seppälästä, ovh 25e, nyt 10e, ja net anttilasta on tilattuna muutama mekko, paita ja uikkarit, kaikki nämä siis itselleni. en ole oikein päässyt kiertelemään kaupoille, ja nettialet on aika surkeita.

Netistä ostin lapselle kirjoja. Muuten en oo oikein kauppoja päässyt kiertelemään. Ja en osaa ulkovaatteita ennakkoon ostaa lapselle. Itelle nyt ei alennuksista juuri koskaan mitään löydy, koska oon kokoa sotanorsu :D Me ollaan kyllä saatu tutuilta lapselle paljon sisävaatteita, joten periaatteessa niitäkään ei tarvis ostaa.

Seppälästä yksi mielettömän kiva ruutukuosinen paitamekko, jonka nappasin vain rekistä käteen ja marssein kassalle. En koskaan sovittele vaatteita, kun mun kroppaan ei mikään oikein istu täydellisesti, niin miksi maksaa vaivaa?

Nyt tosin olen toista mieltä, eilen aamulla kiskaistessani paitamekon päälle koin kauhunhetkiä kun vaate jäi rintoihin kiinni eikä meinannut lähteä pois päältä. Tästä eteenpäin lupaan sovittaa jokaista vaatetta minkä ostan!

Muuta ei ole vielä löytynyt, enkä ole jaksellut oikein katsellakkaan.

Jesperjuniorista löytyi muutamat kengät, kurarukkaset ja sukkikset. Meandin alesta tilasin muutaman vaatteen. Stockan outlet myymälästä löysin itselle pari mekkoa ja neuletakin ja nuorimmalle ulkohousut ja sieltä pitäisi vielä käydä sovittamassa yhdelle pojista parit farkut. Kun vaan saisi 12v:n raahattua mukaan, kun se on niin innoissaan.
Lindexillä ja hennesillä pyörähdin, mutta ei pojille mitään kivaa. Normaalihinnalla ostin pari t-paitaa.
Muuten olenkin shoppaillut ihan vaan kirpparilla ja huutiksessa myös näin aleaikaan.

(tai no siis rahaa paloi sikana kun uusin vaelluskamppeita, mutta niiden "ale" on ihan kusetusta. Oli vaan pakko ostaa tietyt kengät ja housut ja niiden hinta näytti olevan kartelli...).

Urheilukaupat tekee tota aina ja se korostuu merkkituotteiden kohdalla. En voi ymmärtää kuinka uutuustuotteet ovat heti "alennuksessa" kun ei niitä ole koskaan "oikealla hinnalla" myytykään. Kerran näin lehdessä noin 400 € takin jota myytiin kunnon alennuksella 150 € enkä usko että ne tappiokseen sitä myivät sittenkään kun ei mikään poistoerä ollut kyseessä. Joten -20% vakioalet ovat ihan silkkaa huijausta, se on vasta se normaali hinta ja sen alle alennus vasta alkaa. Vähemmän nimekkäissä tuotteissa katteet ovat pienemmät ja näin usein alennuksetkin vaatimattomampia.

En osta mitään ellei ale ole vähintään -40% ellei sitten välttämättä sitä tarvitse heti. Pyrin kyllä ennakoimaan ja ostin esimerkiksi Drymaxx-lenkkarit 40 € ja verkkarit 30 € jo valmiiksi ensi kesää varten kun oli puoleen hintaan.

Yhteistyössä