Mitäs akat (ja ne harvalukuset ukot)

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Mie juon jäätävää kaakaota kurkkukipuun ja pöllistelen särkylääkkeissä ja unilääkkeenki otin jos sais unta, mut ei tässä pääse rauhottuun peiton alle, sinne ko mennee niin jalat vispaa ja niin levoton olo ettei mittään järkeä. Pää on tukossa, räkää ja nuo lääkkeet, väsy-hihityksiä ja nuukahtelua. Tiä sitte jos vaikka nukkumatti kuitenki kävis huitomassa unihiekkaa ko mukavasti tähän sohvalle lysähin lämpimään.

Mut olo on kaikenkaikkiaan
g055.gif

Kuume sentäs laskenu normilukemiin, ettei voi sanoa ko että lämpöä vain on. Ja siihen autto täsmälääke nimeltä mies. :xmas:

Joo.

Hm. :| Hih. :D

Alkuperäinen kirjoittaja kata:
Miten musta tuntuu,että oot tosi usein kipeä? :( paranemisia :hug: tarttuuko teijän pikkusellekkin aina noi sun flunssat?

Mie olen, mulla ollu vastustuskyky jo reilut puoli vuotta ihan nollissa ja ei oo lähiaikoina parannusta siihenkään tiedossa. Vaavi on yleensä terve, pari lenssua ollu ja nyt vesirokossa. Ja harmittaa ko en saa sitä nähä ennenkö lakkaa tartuttamasta, vaarana että saan ruusun, tai mikä se nyt on joka voi tulla niille aikusille jotka on vesirokon sairastanu.
Vähän sentään helpottaa ko muru on vain naapurissa, veljen tykönä, ei kauempana :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
:hug: Parempia aikoja sulle toivoisin!!! Mitäs tänne. Niin hiljasta,että tekis mieli kiljasta...

Paremmat ajat on eessäpäin. Mie en suostu muuhun ennää luottaan. Siis niinku että kaikkea aikansa.... Jokasen kompastumisen jälkeen nousen ylös vahvempana. :D
Hiljasta varmaan ko kaikki lomilla. Ei tarvi ite ainakkaan lomista haaveilla vissin, jos ei ala terveys parantua tosissaan. :/ Tiän että ukkoki tahtois lähteä vaikka minne mut ei minun sairastelut anna periksi että pääsis ees mökille... :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Miten musta tuntuu,että oot tosi usein kipeä? :( paranemisia :hug: tarttuuko teijän pikkusellekkin aina noi sun flunssat?

Mie olen, mulla ollu vastustuskyky jo reilut puoli vuotta ihan nollissa ja ei oo lähiaikoina parannusta siihenkään tiedossa. Vaavi on yleensä terve, pari lenssua ollu ja nyt vesirokossa. Ja harmittaa ko en saa sitä nähä ennenkö lakkaa tartuttamasta, vaarana että saan ruusun, tai mikä se nyt on joka voi tulla niille aikusille jotka on vesirokon sairastanu.
Vähän sentään helpottaa ko muru on vain naapurissa, veljen tykönä, ei kauempana :heart:

oon mä ainakin lapset koton pitäny vaik oonki sairastanu vesirokon:O miks et pitäny kotona?

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:

oon mä ainakin lapset koton pitäny vaik oonki sairastanu vesirokon:O miks et pitäny kotona?

No siis lääkäri kielsi, siksi justiin että ko kerään tällä hetkellä jokasen viruksen ja bakteerin mitä ohi vilahtaa, suurempi todennäköisyys saaha jotain siitä vesirokostaki... ko mitä muuten ihmisellä on.

Onko sinulla tullut jotain muuta sairastelua vielä sen aivokasvaimen jälkeen? (eikös se aivokasvain sinulla ollut?) paljon paranemisia :) toivottavasti saat pian pikkuisen kotiin!

:hug: Paranemisia!

Täällä on kuuma! Tuntuu että lapsparat ja kissaraukatkin paistuu tääl. Ei tarvi ku istua ku hiki valuu. Kiva tietty kun on oikee kesä ja lämmin, mut riittäis vähempiki :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko sinulla tullut jotain muuta sairastelua vielä sen aivokasvaimen jälkeen? (eikös se aivokasvain sinulla ollut?) paljon paranemisia :) toivottavasti saat pian pikkuisen kotiin!

Onhan tässä kaikenlaista ollu, en niitä täällä ennää erittele kummemmin. Kuten sanoin, ei se muru onneksi kovin kaukana ole. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
:hug: Paranemisia!

Täällä on kuuma! Tuntuu että lapsparat ja kissaraukatkin paistuu tääl. Ei tarvi ku istua ku hiki valuu. Kiva tietty kun on oikee kesä ja lämmin, mut riittäis vähempiki :D

Nii, täällä ole aurinko ees paistanu koko päivänä mut silti kaikki valittaa kuumaa. Minen tiä ko olen kuumeessa ollu :D

Kissat ainaki on ottanu asemapaikan tuulettimen eestä ja siinä ne on pysyny koko päivän :D

Yhteistyössä