Mitäpäs mammat,jos just tänään??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karuski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Karuski

Vieras
tultais pimennosta pois ja kirjoitettais omilla nikeillä?? rupee tympimään nää raukat,jotka vastailee aina harmaana..ja lähinnä siis nää ketkä ei ole rekisteröityneitä..just nää taka-alalla olevat sit huutelee toisinaan ihan mitä sattuu..

Heh heh... Olen ja tulen aina olemaan harmaa. Syynä on, että haluan kirjoittaa vapaasti ja kysyä "nolojakin" asioita. Kaikkien ei tarvitse tietää perheongelmistani, omituisesta valkovuodosta, peräpukamista ja hullusta naapurista jne.
Haluan voida muuttaa mielipiteitäni ilman, että kukaan siitä irvailee.
Enkä todellakaan halua, että kaikki, mitä olen muutaman vuoden aikana kirjoittanut, yhdistyy minuun nimimerkkini kautta niin kauan kuin ketjut ovat olemassa ja haettavissa.

No, itse en halua kaikkia asioitani levitellä kaikille.
On tälläkin palstalla sen verran säälittäviä tapauksia, että en tiedä mitä ihmeen nautintoa saavat surkean elämänsä riepottelusta täällä.

Mun eilisessä polttariketjussa kyllä sieppas se, että harmaa tuli aukomaan törkeästi päätään. Silloin kun mennään henkilökohtaisuuksiin, pitäisi kyllä olla munaa edes rekisteröityä. Kiitokset Pinkille, joka poisti ko. tekstit. Vieläkin harmittaa sen harmaan sanat.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä