Mitäpä teillä syödään tänään + vkl?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jätkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jätkä

Tunnettu jäsen
25.10.2004
37 008
46
48
Me tehdään illalla yhdessä pizzaa! :D Pojat saavat säveltää oman pellillisen oman maun mukaan(jaettu kolmeen osaan) ja miehen kanssa tehdään aikuisempaan makuun meille oma. :p :xmas:

Huomenna teen paprikaista possupataa + perunat + vihreä salaatti. Sunnuntaina pastaa, nugetit ja salaatti. Iltapaloina tuttuun tapaan pasteijoita/pancakeja lisukkeiden kera.
Ai että, kun tykkään perheen kesken viikonlopuista! :heart: :D

Ajattelin kans tehdä pitkästä aikaa pizzaa. Ainakin kolmea erilaista. :p
Ruuat on vielä suunnitteluvaiheessa, en tiiä minä päivänä mitäkin. Pastaa ja lohikastiketta ajattelin tehdä, samoin kanasta jotain. Täytyy ensin käydä kaupassa, jospa sitten tiedän teenkö pizzan tänään vai sunnuntaina...

Mies lähti tälle päivälle onkii kaupan kala-altaasta lohta + senkaa on pottui.. Huomisesta ja sunnuntaista ei oo vielä tietoa. toivottavasti jotain herkkuu :)

p.s. Oon aina kuvittelu et oot ap mies :DD

äsken syötiin kalapuikkoja, sipulirenkaita ja perunoita!
illalla teen pizzaa

huomenna varmaan lounaaksi broileripihvejä ja riisiä ja päivälliseksi lihapullia ja muusia!
sunnuntaina sit kans noita lihapullia!

näin oon suunnitellut..mutta saa nähdä nyt..nuorimmainen on vatsataudissa..et ehkä kaikki muutkin ollaan huomenna!!

Käydään varmaan ulkona syömässä huomenna. Joko thaimaalaista tai sitten nepalilaista. Illalla salaattia halloumilla.

Yleensä en mieti parin päivän päähän syömisiä, mutta nyt kun aloitti, niin...

sunnuntaina vois tehdä kanaa, pestoa ja couscousia. Iltapalaks sienisalaattia viime syksyn suolasienistä ja paahdettua ruisleipää.

Nyt tuli nälkä!

Vietetään tyttöjen viikonloppua kun mies on töissä kauempana.
Tänään kinkkukiusausta ja huomseksi olen varaillut kebab tarpeet ja pikkuisimmalle vähän miedommat mössöt sinne pitaleivän sisään.(kanaa)
Ruispuolukkapuuroa ajattelin tehdä kans vähän tasoittaakseni tätä "höpöhöpö-syömistä".

Sunnuntaina jotain miehistä paistia kasvispaistoksen kanssa kun mieskin syömässä.

Me sairastetaan, eli tänään syödään mäkkärin ruokaa. Katsotaan, joko huomenna itse oksennan, silloin syödään taas sitä, mitä joku jaksaa tehdä tai tilata.

(Itse siis olen kovassa flunssassa, nuorempi lapsi oksensi koko yön. Ei oikein riitä energia ruuantekoon.)

Meillä lastenherkkuja viikonlopun ajan: tänään ranskalaiset perunat ja lihapullat, huomenna aloitellaan grillikausi ja grillaillaan makkaraa ja broileria ja maissia ja illalla on lasten toivomuksesta broileripizzaa ja kinkku-salamipizzaa. Sunnuntain ruoat on vielä mietinnän alla.....

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Äsken söin itse tekemääni kanawokkia ja syön tänään sitä uudelleen :p
Mä aion myös tehdä perkules viikonloppuna pizzaa,en ole moneen viikkoon sitä itselleni sallinut :ashamed:

Tietysti nyt sallit! :D Seuraksi kunnon annos salaattia, niin ei varmasti ole epäterveellistä nähnytkään! :hug:

Yhteistyössä