mitäpä olet kaupasta pihistelly?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hipe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä "varastin" kerran pussillisen uusia perunoita. Keräsin käsiini kaikenlaista, ja perunapussi roikku ranteessa. Kassalla en ollenkaan huomannu, et pussi roikku siinä edelleen kun maksoin muut ostokset, tajusin asian vasta kun autoon tulin... :ashamed:

Mä olen monta kertaa ihan aidosti vahingossa varastanut vaippoja. Olen siis ollut vaunujen kanssa liikkeellä ja nostanut vaippapaketin siihen alle koriin ja huomannut vasta kotona!

sillo ku laps oli pieni ja kaukaloa pidin kärryissä nii kaukalon alle on jäänyt kerran kortsupaketti ja kerran suklaapatukka.. mut noi ollu iha vahinkoja ja vasta huomannu ku kaukalon nostanu takas autoon..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä olen monta kertaa ihan aidosti vahingossa varastanut vaippoja. Olen siis ollut vaunujen kanssa liikkeellä ja nostanut vaippapaketin siihen alle koriin ja huomannut vasta kotona!

Et siis koskaan laita ostoskassia vaunujen koriin?

nuorempana n. 14v kengät, filan huppareita kymmeniä,karkkia, cd levyjä yms..

nyt aikuisena en mitään tahallaan. vahingossa kaukalon alle jääny kun on kaukalo ollu kärrissä ni sinne alle jotain kerran ainakin kallis meikkivoide.. en vienyt takas.

Viime vai oliko toissa kesänä oltiin rautakaupassa ostamassa suodatinkangasta ja muuta tarviketta, parkkipaikalla sitten huomasin että se suodatinkangas oli edelleen rattaiden alakorissa, eikä sitä siis oltu välissä maksettu kassalle. En kyllä palannut sitä enään maksamaankaan :ashamed:

taapero pihisti kerran jotain induktiolieden puhdistus ainetta. huomasin vasta kotona, ja tuolla se hyllyssä pönöttää edelleen, kun ei olla siinä kaupassa sen jälkeen käyty. tarkoitus olis palauttaa.

Et siis koskaan laita ostoskassia vaunujen koriin?

En! Jos isompia ostoksia menen autolla. Jos vähemmän kannan käsissä koska Edgen kori ei kestä juuri mitään.

Vaikka mitä oon pölliny, mutta enää en varasta mitään! Mukaan on tarttunu mm. hiusvärejä n. 3kpl, hajuvesi, känykkäkoru, Meikkejä n. 500e edestä, karkkeja n 200e edestä, pipoja, lompakkoja... Opin hyväks, en jääny koskaa kiinni. Kauppoihin alettiin laittaa lisää valvontakameroita, ni sit oli hyvä aika lopettaa. Mulla meni tosi huonosti sillon, olin pahasti masentunu ja itsetuhonen. Varastin myös parhaalle kaverille joitain juttuja, kun hän pyysi.

Yhteistyössä