Mitäpä äiti ei aikamiespoikansa vuoksi tekisi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mun anoppi on ihan uskomaton. Vuosikausiin hän ei voinut sietää mua eikä toistakaan miniäänsä - käsittääkseni vain siksi, että kukaan nainen ei voi olla kyllin hyvä hänen pojilleen. Pojat itsekin jaksavat naureskella äidilleen ja testailla, kuinka pitkälle äiti heidän paapomisessaan menee. Tänään mies oli piipahtanut äitinsä luokse töiden jälkeen, ja äiti oli tietenkin halunnut laittaa kullanmurulleen purtavaa. Eikä tietenkään mitä tahansa purtavaa, vaan juuri sitä, mitä kullanmurun tekee mieli. Kullanmuru ilmoitti, että mieli tekee lihapiirakkaa, jonka välissä on kaksi nakkia. Nakkien piti olla keitettyjä, ja lihapiirakka piti paistaa ensin uunissa ja sitten vielä ruskistaa grillissä. No, anoppi oli käynyt laittamassa pihagrillin (!) päälle (mies oli tarkoittanut voileipägrilliä), sulattanut pakasteessa olleen lihiksen mikrossa, laittanut sen sitten uuniin ja ruvennut keittämään kolmea nakkia. Grillausvaihetta mies ei ollut nähnyt ollenkaan, kun se oli peitellyt nauruaan vessassa. Mutta hyvältä kuulemma oli tämä gourmet-lihapiirakka kullanmurun suussa maistunut.

Kauheita temppuja äidilleen tekevät, mutta itsepä tuo tuntuu näitä temppuja tilaavan :)

Alkuperäinen kirjoittaja simpu:
No hyvä provo. Ei kukaan antaisi kiusallaan äitinsä passata itteensä tollatavalla!

Jos mä haluaisin provoilla, niin pystyisin kyllä parempaan :) Ja olen kyllä rehellisesti sitä mieltä, että jos äiti haluaa maata poikiensa jalkojen alla palvoa, palvokoon kunnolla :) Itse olisin tyytynyt hakemaan sen lihiksen pakastimesta ja sanomaan pojalleni, että mikro on siellä missä ennekin.

Yhteistyössä