Mitäköhän sitä ottais mukaan laivalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NeitiNasu

Aktiivinen jäsen
01.04.2004
15 255
0
36
Tää on ihan hirveetä aina tää päättäminen: mä oon pessyt tänään viis koneellista pyykkiä ja eilen kaksi, ett pakatessa on sitt varmaan puhtaana kaikki, mitä ehkä voisin kuvitella mukaan haluavani. Ja nyt alkaa sitt tää itse asia, eli valikointi. Kamalaa.. :/
Miehen vaatteet tiedän, eli varmaan vois lähtee siitä että toinen ei näytä ruusulta ja toinen ryysyläiseltä (meillä mies ois se ruusu ). :whistle: Jotain sopivaa, ja sitt viel lastenkin vaatteet. Tähän menee ehkä koko yö. :ashamed:

Siis perheen kesken olette lähdössä? Ihan tavisvaatteet missä kuljet muutenkin vaikka ostoksilla keskellä päivää. Eli mulla on yleensä farkut ja joku peruslyhythihanen + neuletakki, koska siellä voi olla kylmä milloin vaan. Ei siinä paljon tartte vaihdella, ellei teillä oo isot lapset tai lastenhoitaja että pääsette illalla keskenään bilettämään.

itse pakkaan aina aivan liikaa, joten on niin helppoa toista neuvoa :whistle:
lapsille vois ottaakin enemmän vaihtovaatetta (sotkevat tms), mutta aikuisille ei ihmeitä tarvitse pakata. vaihtopusero, vaihtoalusvaatteet. jos juhlitte, sit paremmat vaatteet.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Siis perheen kesken olette lähdössä? Ihan tavisvaatteet missä kuljet muutenkin vaikka ostoksilla keskellä päivää. Eli mulla on yleensä farkut ja joku peruslyhythihanen + neuletakki, koska siellä voi olla kylmä milloin vaan. Ei siinä paljon tartte vaihdella, ellei teillä oo isot lapset tai lastenhoitaja että pääsette illalla keskenään bilettämään.

Meillä on nanny mukana kyll joo... Tosin, mä käytän kyll samoja vaatteita arkena ja viihteellä. Mutt pakko on ainakin toinen hame ottaa: lyhyt farkkuhame menee aamulla autossa ryppyseksi helposti. Eli siis joku muu hame päälle matkalle. Ja vaihtopaitoja, kun vauva puklii... Mutt mitkä paidat? Ja mitä väriä? Ja korutkin sitt tietty sen mukaan, ja kengät ja meikit. Ja laukku. Kaikki pitää miettiä.

Yhteistyössä