Mitäköhän Minttu Mustakallio painaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pokju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pokju

Vieras
Pituutta on 179 cm, osaisko joku arvioida, paljonko hän suurin piirtein mahtaisi painaa. Olen itse ruumiinrakenteeltani samanlainen, mutta ylipainoa löytyy, ja tuo Mintun mahdollinen paino saattaisi olla aika hyvä itsellenikin.

Enkä nyt halua tästä mitään Mintun haukkumaketjua, tiedän, että toiset tykkäävät, toiset eivät, ja itse kuulun niihin, jotka tykkäävät kovasti. :)

Okei myönnetään, että 75 kiloa voi olla yläkanttiin, mutta Mustakallio ei ole mikään linnunluinen pirpana ja lihastakin taitaa olla. Lukitsen vastauksekseni 70 kiloa.

Olis varmasti saanut hyvän käsityksen kun istuin hänen vieressä tänä keväänä junibackenissa...harmi vaan kun mies kertoi tästä tapahtumasta vasta kun olyiin jo pitkällä muualla.

T puusilmä :D

• Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Jos pituutta todellakin on tuo 179cm niin veikkaisin painon lähemmäksi 80kg kuin 70kg. Eli siellä reilu 75+ veikkaisin olevan. Suht hoikka yläkroppa näytti olevan kuvissa, mutta alakerta ei niin tiukka.

Vaikea sanoa, kun en ole livenä nähnyt. Kuvista ei näe todellista "kokoluokkaa", että onko sellainen sirompi ja hoikka, vai isokokoisempi hoikka.

Esimerkiksi minä ja kaverini ollaan molemmat 175cm ja hoikkia, mutta minun paino heittelee välillä 58-62kg, hän painaa 75kg.
Kuvista ei todellakaan nää.

Vaikea sanoa, kun en ole livenä nähnyt. Kuvista ei näe todellista "kokoluokkaa", että onko sellainen sirompi ja hoikka, vai isokokoisempi hoikka.

Esimerkiksi minä ja kaverini ollaan molemmat 175cm ja hoikkia, mutta minun paino heittelee välillä 58-62kg, hän painaa 75kg.
Kuvista ei todellakaan nää.

Ehkä sinä et näe?
Mä uskon että minä kyllä näkisin noin suuren painoeron, mutta laita kunnon kuva niin katsotaan?
Se isot luut-teoria on niin vahvasti kumotti tutkimuksin ja lihaskin kuitenkin näkyy aika helposti, joten ihmettelen jos ei tuota eroa näy?

Mäkin kuvittelisin, että olisi jossain 68-70 kg:n tienoilla. Kuten joku sanoikin, Minttu on hoikka, muttei siro. Itse olen ihan samanlainen. Vaikka laihtuisin kuinka pieneksi, minusta ei ikinä saa siroa. :D

Kosonen Krista on Minttua sentin lyhempi ja on painanut joskus 68kg. Mintulla on hitusen sirompi ruumiinrakenne, joten veikkaisin, että aikalailla samoissa voi olla. Eli akseli 65kg-70kg on varmaan realistisin, lähempänä kuitenkin 70 kiloa.

Yhteistyössä