L
luuseri
Vieras
Mä oon miettinyt jo pitkään että tapan itseni. Mulla on niin paljon paskaa menneisyydessä ettn usko kellaan olevan. Mulla ei oo vuosiin ollut yhtään kaveria kun kaikki pelästyy mun murheita. Mun koko perhe on ihan sekopäitä, äiti on jo kymmenen vuotta sitten aiheuttanut sen, ettei muut sukulaiset halua olla meidän kanssa väleissä, ja itse olen nyt aikuisena vasta päässyt pois mun sekopää-vanhempien vallan ja uhkailu ja syyttelyn alta. Mulla on kymmenen sisarusta, mutta koko muu perhe paitsi minä, elää jossain joukkopsykoosissa kuvitellen itsensä täydelliseksi perheeksi. Millainen perhe on niin sekaisin että kuvittelee jatkuvan lasten pahoinpitelyn, nöyryttäämisen, orjuuttamisen ja lopulta seksuaalisen hyväksikäytön olevan ihan normaalia, ja eristävät mut perheestä sen takia että vaadin keskustelua näistä asioista.
Mulla on vain mun mies ja meidän lapsi. Meillä on kaksi koiraa joita mä suoraan sanottuna molempia nykyään vihaan, vaikka ne alunperin ovat mun hankkimia. Mä saatan olla kuukaudenkin putkeen näkemättä ketään muuta kuin mun miestä ja lasta. Ja noita koiria. En jaksa edes kaupassa käydä kun ei kiinnosta nähä onnellisia ihmisiä. Jos joskus vaivaudun ulos, tekis mieli vaan lyödä joka tosiat vastaantulijaa nyrkillä naamaan. Mulla ei ole ketään jota voisin kutsua edes kaveriksi, saatika sitten ystäväksi. Usein mietin, että jos kuolisin nyt, kukaan ei jäisi kaipaamaan mua miehen ja lapsen lisäksi, ja varmasti hekin ajan kanssa tajuaisivat että heillä on helpompaa ilman mua.
Mulla on vain mun mies ja meidän lapsi. Meillä on kaksi koiraa joita mä suoraan sanottuna molempia nykyään vihaan, vaikka ne alunperin ovat mun hankkimia. Mä saatan olla kuukaudenkin putkeen näkemättä ketään muuta kuin mun miestä ja lasta. Ja noita koiria. En jaksa edes kaupassa käydä kun ei kiinnosta nähä onnellisia ihmisiä. Jos joskus vaivaudun ulos, tekis mieli vaan lyödä joka tosiat vastaantulijaa nyrkillä naamaan. Mulla ei ole ketään jota voisin kutsua edes kaveriksi, saatika sitten ystäväksi. Usein mietin, että jos kuolisin nyt, kukaan ei jäisi kaipaamaan mua miehen ja lapsen lisäksi, ja varmasti hekin ajan kanssa tajuaisivat että heillä on helpompaa ilman mua.