mitähän vois tehdä tollaselle liikaa alkoholia käyttävälle miehelle.mä en kestä sitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tessun tassu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tessun tassu

Aktiivinen jäsen
25.03.2007
1 104
0
36
vantaa

` :( :headwall:
Mä jotenkin arvasinkin, ettei täältä löydy vinkkejä tai apua. Kun olis joku kaveri apuna, niin tää oliskin jo helpompi heittää ulos. Kun mun sanomalla ei lähde. Mitään sosiaalitanttoja en tosiaankaan kaipaa avuksi, kyllä se ystävä pitäs olla. Mä olen myöskin sen luonteinen, etten kadulle pysty heittämään ketään jos tiedän ettei miehellä ole mitään paikkaa minne mennä, eikä edes autoa millä pääsis.Toisekseen tää ei edes lähde, v aan kävis käsiksi ja silleen estäis sen. Poliisille kun sanoin kerran soittavani, niin katkas kännykän. :( (silloin just hakkas mua ja pää oli sen näköinenkin seuraavat kaksi viikkoa)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei siinä lukenu muuta ku että lähetään huomenna luxus hytillä risteilylle,kai ap poisti sen tekstin ku rupes vittuiluja tulemaa jo heti..:whistle:

No, ap nosti ihan just 4kk vanhan aloituksensa ja kuitenkin poisti sen nostoviestinsä saman tien. Saa kai sitä ihmetellä?

ei siinä lukenu muuta ku että lähetään huomenna luxus hytillä risteilylle,kai ap poisti sen tekstin ku rupes vittuiluja tulemaa jo heti..:whistle:

No, ap nosti ihan just 4kk vanhan aloituksensa ja kuitenkin poisti sen nostoviestinsä saman tien. Saa kai sitä ihmetellä?

joo emmä siis sillä,rupes muaki naurattamaa se puhelin keskustelun nosto ja sit tällänen alotus.......on vähä ihme touhua mut mikäs siinä sitte,kukin tyylillää :)

joo emmä siis sillä,rupes muaki naurattamaa se puhelin keskustelun nosto ja sit tällänen alotus.......on vähä ihme touhua mut mikäs siinä sitte,kukin tyylillää :)
Juu niinpä, ja ihan oikeasti, kivaa reissua aplle, sori toi eka, ikävän puoleinen kommentti!

Alkuperäinen kirjoittaja Ä I T I I:
Olen pyytänyt että muuttaisi pois luotani, koska hän on aivan hirveä kännissä, mutta sehän on selvä, ettei hän suostu, joten mitä voin tehdä? Juomista en ainakaan jaksa katsoa. (hän on silloin erittäin ilkeä sanoissaan ja teoissaan, käy jopa silloin käsiksi ja on mm hakannut päätäni lattiaan. Jäljet olivat noin 2viikkoa ja päässäni oli outoa vihlontaa silloin useamman päivän ajan. Mutta juominen vaan jatkuu. Mä oon voimaton, mutten kehtaa keltään tutulta pyytää apua, koska luulevat miehen olevan raitis. :(

Ja kannattaa vain alkaa puhumaan jollekin tutulle tilanteesta.Että tietävät millainen mies kuitenkin on :hug:

Kyllä siun pitäs omasta asunnostas saada tollanen mies pois :( Vaikka ei joiskaan niin toi väkivalta on tarpeeksi hyvä syy laittaa ukko kävelemään. Ihan hyvin voit sanoa, että avaimet tänne ja takasin ei ole tulemista. Pyydät vaikka jotain kavereita teille, jotka voi suojella sinnuu, jos mies käy päälle kun sanot sanottavasi. Vaikka miehellä ei olisi "paikkaa mihin mennä", aina löytyy hotelli tms. Et siis syyllisty heitteellejättöön, kun aikuisen miehen laitat kodistasi ulos pahoinpitelemästä sinua ja ryyppäämästä lasten nähden!

Alkuperäinen kirjoittaja Ä I T I I:
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Kyllä siun pitäs omasta asunnostas saada tollanen mies pois :( Vaikka ei joiskaan niin toi väkivalta on tarpeeksi hyvä syy laittaa ukko kävelemään. Ihan hyvin voit sanoa, että avaimet tänne ja takasin ei ole tulemista. Pyydät vaikka jotain kavereita teille, jotka voi suojella sinnuu, jos mies käy päälle kun sanot sanottavasi. Vaikka miehellä ei olisi "paikkaa mihin mennä", aina löytyy hotelli tms. Et siis syyllisty heitteellejättöön, kun aikuisen miehen laitat kodistasi ulos pahoinpitelemästä sinua ja ryyppäämästä lasten nähden!

Sepä se, kun mulla ei ole täällä mitään kavereita :(

No sitten otat yhteyttä sosiaalitoimeen ja poliisiin, että tarviitte apua! Eihän tollasesta elämästä tule mitään, kun pitää ukkoa pelätä!

Yhteistyössä