Mitähän vois olla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :/
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:/

Vieras
Toissa iltana harrastimme mieheni kanssa seksiä ja seksin jälkeen vessassa käydessä lorahti verta pönttöön runsaasti.
Kävin suihkussa hetken päästä ja myös suihkun lattialle lrahti verta pari kertaa.

Eilen aamulla verta lorahti taas pönttöön ja loppu päivänä ei mitään...

Tänään koko päivän rusehtavaa veren hajuista vuotoa tullut vähän..

Ja olen siis raskaana viikolla 20..
Huolestuisitko?
Merkki keskenmenosta?

Mä en viitsinyt hätääntyä silloin toissa iltana..Mulla on kaksi lasta ja molempien odotus aikana välillä tuli vuotoa seksin jälkeen..ja kun eilinen päiväkin oli sit ihan ok.
Mitään kipuja ei ole ollut jne..

Ja monesti on sanottu,että vuoto saattaa olla ihan vaaratontakin..
Nyt vaan alkaa jo mietityttää..

Jos jollain on omia kokemuksia olis kiva kuulla.

Kyllä mä olisin mennyt jo näytille johkin, jos verta lorahtamalla olis tullu. Itselläni seksin jälkeen tuli joskus verta, mut ei mitenkään lorahtelemalla, ja mulla syynä oli haavainen kohdunsuu. Mutta vaikka mulla ei verta paljon tullutkaan, soitin sillonkin paniikissa neuvolaan/äitiyspolille (verta tuli muutamia kertoja eri raskauden vaiheissa, ja aina se pelästytti yhtä paljon), ja pääsin aina tutkittavaksi.

No tuossa vaiheessa raskautta ei juuri mitään voida tehdä, mut kandee käydä näytillä.
Itsellä oli riskiraskauden vuoksi seksin harrastuskielto jälkimmäiseen ultraan asti. Eli jonnekin yli raskauden puolivälin. (tai no yhdyntäkielto)

Mä sain keskenmenon reilu pari kk sitten ja kaipa sekin on osasyy etten ole mennyt lääkäriin,että pelkään sieltä paljastuvan taas jotain kamalaa. :(
Pelkkä raskaus uutinen oli ensin iloinen ja sitten surullinen,koska aloin jo odottaa keskenmenoa..

Ja kun tuntuu niin turhalta mennä nyt jos se on mennäkseen,se menee..eikä asialle voi oikein mitään tehsäkkään..
Mutta jos tämä nyt huomenna jatkuu niin soitan ja menen..Täällä ei ole edes äippäpolia vaan se on 30 km päässä..ja päivystykseen tuntuu saavan aikoja vain jos on kirjaimellisesti pää kainalossa.. :(

Yhteistyössä