Mitähän toi lääkäri halusi musta:O:O

kipinäinensääri

Aktiivinen jäsen
21.02.2008
15 468
1
36
Tytöllä ollut pitkään maha kipeä, vatsa ihan sekasin, ja kaikki tulee läpi. No, oltiin lääkärissä tänään ja sano että olkaa 2 vkoa maidottomalla dieetillä. Mä siihen et ok, sitten se alkaa puhua laktoosittomista tuotteista, että juu, niitä voi käyttää mutta ihan maidoton :o :o :o

WTF??? Jos on ihan maidoton niin ei kyllä voi käyttää laktoosittomia tuotteita :o :headwall: Kumpaahan mä nyt alan noudattamaan tuolla pipanalla, ei selvinnyt :headwall:

Kokeile ensin maidoton. Onhan se vaikeaa ennen kuin sen oppii, mutta tyttösi hyvinvointihan on ihan ykkösasia... Se on tosi kurjaa, jos on pitkään ripulia lapsella.

Alkuperäinen kirjoittaja maitoallergiasta parantuneen äiti:
Kokeile ensin maidoton. Onhan se vaikeaa ennen kuin sen oppii, mutta tyttösi hyvinvointihan on ihan ykkösasia... Se on tosi kurjaa, jos on pitkään ripulia lapsella.

Musta vaan tuntuu että maitoa joka paikassa, jossain muodossa. Mutta tietty lapsen hyvinvointi ykkönen. Laktoositon kokeilu olisi vaan niin paljon helpompi toteuttaa, ja tietty toivon että sillä selvittäisiin jatkossakin. Keliakin mahdollisuus on olemassa myös, huomenna kokeisiin.

Mutta se mua ihmetytti miten lääkäri ei tiennyt niiden eroa.

Yhteistyössä