mitähän tässä tekisi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piipi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

piipi

Vieras
siis että mua tympii... aloitin tos muutama kk sitten uudessa työpaikassa,tyttö meni hoitoon ja kaikki sujiu tosi hyvin kunnes....
tyttö alkoi sairastelemaan,nuhaa kuumetta ja korvatulehduksia,1kk pästä on putkitus...
olen joutunut olemaan pois töistä lasta hoitamassa nyt aika usien ja työkavereri, mies,on aikamoisen tympiintynyt siihen et olen pois,joutuu joskus tekemään minunkin töitä kun ensimmäiseksi sairaslomapäiväksi ei sijaista palkata.no se on valittanut pomolle,joka on antanut hyvitykseksi sille ruokalippuja ja kahville herkkuja,pomo si kysyi et enkö voisi etsiä hoitajaa kotiin tai voisiko isä välillä hoitaa,mut mies viikot poissa,ja mä olen kyllä niin velvollisuuden tuntoinen et sehän on mun lapsi,mun kuuluu siitä huolehtia.no olen mä muutaman kerran pyytänyt naapurin mummoa aamuksi pariksi tunniksi lasta katsomaan kun käyn 2-3h tekeen töitä vaikka saankin tytöstä sairasloman palkkaa..
työkaverilla ei ole lapsia ja musta kyl on alkanut tuntumaan et pomo suosii sitä,se olen aina mä joka lähtee toiseen toimipisteeseen tekemään keikkaa tais jos tulee jotain muuta erikoista,no onhan se et mulla enemmän työkokemusta ja koulutusta mut alkanut jotenkin ahdistaa,ei ole enää kivaa..
pitäsköhän vaan lähteä,tai pyytää siirtoa...
työkaverille turha yrittää puhua,se on jo luonteensa näyttänyt....
saanokaa te,mitä tekisitte tässä tilanteessa?

Yhteistyössä