mitähän tämä tarkoittaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ressu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

ressu

Vieras
näin äsken päikkäreillä unta, että meijän viime syksynä lopetettu koiravanhus tuli luoksemme tuohon pihamaalle.oli hetken rapsutettavana,ja lähti juokseen pois.juoksi "vapaan" ja onnellisen näköisenä meistä poispäin,ja minä ajattelin mielessäni:"pitäkää rakkaasta luppiksestamme hyvä huoli...." heräsin sitten siihen että kurkkua kuristi ja tuli ihan mahoton ikävä rakasta hauvaamme... :`( olin kyllä omasta mielestäni jo pääsyt ylitse koiramme menetyksestä,vaikka se kova paikka olikin, mutta oiskohan se sitten kuitenkin alitajuisesti ollut mielessä. kävikö turrimme hyvästelemässä lopullisesti,ja näyttämässä että nyt on hyvä olla?en kyllä yleensä usko tällaisiin "ilmestymisiin", mutta kyllä tämä vähän outoa oli...

menetimme tulipalossa useamman koiran ja jonku ajan päästä tapahtuneesta näin unta et pysähdyin pakettiautolla pellon laitaan missä kaikki menehtyneet koirat juoksivat vapaana ja onnellisen näköisenä, (koirat on haudattu kyseisen paikan viereen) yritin epätoivoisesti saada koirat autoon ja itkin hysteerisesti, mutta koirat eivät tulleet katsoivat vaan minuun päin onnellisesti läähättäen, muistan myös heränneeni unesta ja olin itkenyt oikeasti ja olo oli surullinen.

:(
itselleni tämä oli jotenkin niin hassua,koska lopetimme koiramme vanhuuden takia viime syyskuussa,ja olin jo tavallaan "unohtanut" (vaikka ei sitä koskaan lopullisesti voikaan unohtaa) koiramme,eli olin mielestäni päässyt suruni yli,enkä enää niin usein miettinyt koiraamme.enkä lähiaikoina ole esim. katsellut kuvia koirastamme,puhunut siitä tms. eli tämä tuli ihan "puun takaa" tämä uni.nyt kuitenkin helpottunut olo,kun näin että turrilla oli hyvä olla,vaikka ikävä on taas suurempi kuin aikoihin..

Yhteistyössä