Mitähän tää on:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
Mulla supistellu viime aamuyöstä alkaen ,aamuyöllä oli maha tosi kipee ja supisteli, oksettikin. aamulla oli vaivat pois ja nyt iltapäivällä taas pals..ylämaha kipu ja supistelut siis aika kivuliaitakin on...sitten pää tosi kipee...otin särkylääkkeen,pääkipu lähti,mut maha on kipee ja oksettaa...eikai oo oksennustautia tulossa:(just jouluksi? viikkoja on 29+3 vai voiko olla jtn raskauteen liittyvää?pitäskö aamulla neuvolaan soittaa?

kun mua pelottaa...väsyttää niin kauheesti ettei millään jaksais lähtee mihinkään näytille nyt, ja mun tuurilla kun meen niin sanotaankin että ei ole mit´ään ja sit nolo...ottaakohan ne yöllä näytille vaan vai odotanko aamuun jos pystyn ja seuraan että mikä on? mulla ois jo neljös mut ei oo ikinöä tällästä ollu:/

Tuskin raskausmyrkytys ainakaan. Itsellä oli noin viikolla 30 samanlaisia oireita. Naistenklinikalla sanoivat raskausmyrkytyksen olevan noilla viikoilla hyvin epätodennäköistä.
Ylävatsakivut ovat kuulemma ruoansulatusvaivoja. Itse heräsin aamuyollä kovaan vannemaiseen ylävatsa kipuun, sellaiseen puristavaan. Ei kuulemma ole vakavaa. Peläistyin itsekkin sitä kipua, kun ei meinannut henki kulkea, kun sattui niin :(
Ja siitä raskausmyrkytykseen liittyvästä pääkivusta: Kuulemma kivun pitää olla niin kovaa, ettei lähde paketillisella Panadolia. Näin minulle sanottiin :/ Jaksamisia!

[QUOTE="Mii";25262350]Tuskin raskausmyrkytys ainakaan. Itsellä oli noin viikolla 30 samanlaisia oireita. Naistenklinikalla sanoivat raskausmyrkytyksen olevan noilla viikoilla hyvin epätodennäköistä.
Ylävatsakivut ovat kuulemma ruoansulatusvaivoja. Itse heräsin aamuyollä kovaan vannemaiseen ylävatsa kipuun, sellaiseen puristavaan. Ei kuulemma ole vakavaa. Peläistyin itsekkin sitä kipua, kun ei meinannut henki kulkea, kun sattui niin :(
Ja siitä raskausmyrkytykseen liittyvästä pääkivusta: Kuulemma kivun pitää olla niin kovaa, ettei lähde paketillisella Panadolia. Näin minulle sanottiin :/ Jaksamisia![/QUOTE]

Melko kummalliset ohjeet olet kyllä saanut. Raskausmyrkytys voi todellakin tulla jo suht pienillä viikoilla. Tiedän useamman 27-28rv syntyneen keskosen ja synnytyksen syy on ollut r-myrkytys.
Lisäksi tuo pääkipu ei välttämättä ole kamala vaan voi olla vaan höntti tunne päässä... naikkarilla on varmaan vastannut puhelimeen joku elämäänsä kyllästynyt kätilö.
Kyllä minä noilla oireilla vähintään kävisin aamulla tarkastuttamassa paineet ja protskut neuvolassa.

Yhteistyössä