mitähän sitä tekisi:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 3xä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
3

3xä

Vieras
mies on valehdellut.. on pitänyt yhteyttä naiseen, johon sanoi, ettei pidä. On petetty olo ja tuntuu, et suhteelta on pohja pois.

Tällä hetkellä voimat niin loppu, ettei jaksa edes ajatella mitään. En vihaa sitä naista enkä miestäni (??) mutta olen erittäin pettynyt itseeni.

Jos olisin parempi vaimo, kauniimpi ym ym niin ehkä tätä ei olisi tapahtunut..

Älä nyt herranjumala syytä ittees tosta että SUN MIES PETTÄÄ SUA TOISEN NAISEN KANS!!!!
Sairasta tollanen ettet tajua kuka on syyllinen ja paska ja pettäjä tossa tein suhteessa... se on se sun miehes, ET SINÄ!!!

No mut voihan exän kanssa ihan kamuna tekstailla, mä ainakin juttelen ja kirjoittelen parinkin kanssa eikä siinä sen kummempaa.

Tosin en kyllä salailekaan sitä, voisko olla että mies siksi salasi kun tiesi että suuttuisit?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ex..heillä pitkä historia yhdessä. Ei sinänsä sutinaa livenä.... kuvienvaihtoa ja tekstareita.

no jotain mätää tuossa jutussa kyllä avikuttas olevan.. mä en ainakaan ihan heti nielis tekstareita sun muuta exän kans jos ne eivät ole sidoksissa lapsiin

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ei heillä ole lapsia yhdessä, mut kuvien vaihto, missä ei paljon vaatteita ollut..:(

no en mä kyllä ymmärrä mitä helvetin syytä on tekstareita ja kuvia lähetellä jos ei ole kerran yhteisiä lapsia heillä... taitaa vanha suola janottaa..

Mä taas epäilen JATKUVASTI että mies on töihin mennessä tai tullessa sieltä kotiin menny jonnekkin naisen luo enkä saa sitä kauhu kuvaa pois päästäni. Näen niistä unia ja päivisinkin vaan mietin että onkohan se nyt jonkun naisen luona... :ashamed:

T.Petetty vaimoke

Täällä sama tilanne. Tosin kyseessä ei ole ex vaan "vanha tuttu". Ymmärrän täysin tuon pettymyksen itseensä. Sama tunne mulla. Jotenkin säälittävää.

Jotenkin tuntuu pahemmalta se tekstari/ muu puhelinyhteys. Nään sen jotenkin turhana ja todella loukkaavana jos kyseessä ei ole mitään "sutinaa"ja silti niin sanotusti salassa pidettävä asia. Live-näkemiset sentään kertois jotain. En tiedä. Ehkä mulla kiero ja ahdas mieli. :( Jaksamisia mietiskelyyn.

Yhteistyössä