Mitähän sitä tekis tänään? Mitä te muut teette? Mitä suunnitelmia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tylsistynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tylsistynyt

Vieras
Ulkona on mitä masentavin keli joten ulkoilu lasten kanssa ei nappaa mut kotona olokin rupee jo tympimään ????
Mitähän sitä tekis? Nyt lapset kattoo joulupukilta saatua leffaa mut se loppuu kohta ja sit alkaa kiukuttelu ja tappelu jos jatketaan tätä möllöttelyä!

Meillä mies meni jo töihin tänään. itse käväisin aamulla aikaisin salilla treenaamassa ja nyt ollaan lasten kanssa vaan oltu ja tutkittu joululahjaksi saatuja leluja. Ei huvita yhtään ulkoilu, mutta iltapäivällä täytynee vähän lähteä tuulettumaan kotipihaan. Meinaan vähän järjestellä kaappeja tänään ja pestä pyykkiä, mitä kertyi joulureissun aikana.

On kyllä todella masentava keli. Varsinkin kun aiemmin oli kunnon nietokset lunta. Nyt on piha peilikirkkaalla jäällä ja utuista tihkusadetta. Emme todellakaan mene ulos. Ei kiinnosta ulkoilu edes lapsia. Mulla on niin tylsää että istun Kaks Plussalla.
Lapset kokoaa joululahja Lego-juttujaan, keitto kiehuu hellalla ja uunissa on tulet. Puolet joulujutuista olen jo kerännyt pois. Vain joulukukat ja kuusi vielä paikoillaan. Imuroida pitäis. 2 koneellista pyykkiä pyöritetty. Koirien kynnet leikattu. Kahvia ja suklaata. Siinäpä tämän päivän ohjelma tähän asti. Mies töissä, tuskin edes tänään saunotaan kun eilen saunottiin. Luultavasti umpitylsä loppupäivä.

Ulos vaan. Laitan kumpparit jalkaan ja lähden kävelylle tytön kanssa katselemaan alennuksien alkua. Poijat lähtee ostamaan mulle synttärilahjaa. Sovittiin jo et mies vie pojan jonnekin kahville ja me mennään typykän kanssa =) kyllä on jo päästävä asunnosta liikkumaan. Illalla siivoillaan kun edelleen pahvit ja roskat tuossa terassilla, pikkusiperrystä matoilla ja niiiiiin edelleen.. :$

Yhteistyössä