mitähän sitä tässä nyt tekisi...vinkkejä kaivattas,huoh..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
tilanne se että esikoiset aloittavat syksyllä koulun ja ollaan mietitty miehen kanssa että miten muissa perheissä ollaan järjestetty koulun jälkeen hoito jos molemmat vanhemmat esim.iltaan töissä?kun nyt olen töissä kaksivuorotyössä kuin myös mies eli molemilla on joko kuuteen tai kahdeksaan töitä.
miten ihmeessä siinä järjestää hoidot ja hakemiset kun ymmärtääkseni koulun loputtua olisi mahdollista siirtyä iltapvkerhoon joka sitten loppuisi viim puoli5,joka pv.ja sitten vielä viikonlopputyöt siihen päälle,jess.....

en vois edes kuvitella että meidän neidit yksin joutusivat kävellen tulemaan kotia ja olemaan keskenään siihen puoli9 jos vielä molemmilla sattuisi olemaan iltavuoro...ei se vain toimi niin...vai miten tässä meidän tilanteessa kannattas toimia?!
olen miettinyt että itse vaihtasin kokonaan alaa ja lähtisin opiskelemaan esim.jotain missä olisi se perinteinen 8-16 ma-pe aikataulu,huoh....ja mitähän aloja niitä sitten olisi...?!
kertokaa omia kokemuksia omista työ ja koulunalkamisista,miten teillä hommat ovat lähteneet sujumaan?!ehdottakaa jotain työtä/alaa mitä kannattas miettiä!
nyt olen siis myyjänä vaateliikkeessä,työ on kyllä mukavaa mutta ne työajat sitten :(...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tyttöjä on kaksi. Se on iso etu. Heillä on toisensa. Ja tässä on aikaa kasvaa.

Ootko jotenki vajaa? :o että eppuluokkalaiset olis yksin kotona viikoloppuna ja iltaa kymmeneen? :headwall:

Monissa kunnissa saa ekaluokkalainen hoitoa vuoropäiväkodissa tai pph:lla kannattaa selvittää tämä. Tai palkata joku kattomaan lapsia kotiin. Ei noin pienet voi olla yksin oot ihan oikeessa huolesi kanssa ap.

niin,olis ehkä yksi naapuri jolta vois ehkäpä kysyäkkin...hällä kuiten on omatkin lapsensa,tiedä sitten viitsiikö edes kysyä...
eli siis meidän esikoiset,kaksostytöt,aloittavat koulun mutta nyt kun noita touhupäitä seuraa niin ei herranen aika sentään uskalla edes miettiä että tästä puolisen vuotta niin osaisivat olla itsekseen täällä kotona ja sitten vielä koulumatkat yms...tiedä mitä saavat päähänsä kun tietävät että ovat kaksin,huh,huh !!!ovat kyllä tois reippaita ja näppäriä neitejä mutta taas toisaalta niin pieniä vielä...

niin,olis ehkä yksi naapuri jolta vois ehkäpä kysyäkkin...hällä kuiten on omatkin lapsensa,tiedä sitten viitsiikö edes kysyä...
eli siis meidän esikoiset,kaksostytöt,aloittavat koulun mutta nyt kun noita touhupäitä seuraa niin ei herranen aika sentään uskalla edes miettiä että tästä puolisen vuotta niin osaisivat olla itsekseen täällä kotona ja sitten vielä koulumatkat yms...tiedä mitä saavat päähänsä kun tietävät että ovat kaksin,huh,huh !!!ovat kyllä tois reippaita ja näppäriä neitejä mutta taas toisaalta niin pieniä vielä...