Mitähän sitä laittais huomenna ruuaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Millenia:
Meillä on tänään lasagnea, huomenna haetaan takeouttia (toivottavasti paikat on auki :D).
Mä en viitsi kuopukselle edes ehdottaa, sillä eilen ja toissapäivänä se sai takeoutia ja edellisen kahden viikon aikana 6 kertaa, kun jätin sille nipun lounasseteleitä :D Nyt mun pitää ryhdistäytyä ja tehdä ruokaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tee lampaanjauhelihasta mureke, sisälle vuohenjuustoa :)
Vuohenjuusto ei käy laktoosin takia, mutta sen voisi korvata jollain muulla. Dämn...pitääköhän tässä kuitenkin lähteä stadiin asti kauppaan.

tulee pääsiäiseksi vieraita. Tänään vaan vähän napostellaan karjalanpiirakoita ym., mutta huomenna syödään naudan paahtopaistia, lohta, valkosipuliperunoita, fetasalaattia sekä jälkkäriksi luumurahkaa.

Ihanaa, ja koska ovat miehen sukulaisia, niin mies on päävastuussa kaikesta, siivoamisesta ja ruuanlaitosta :) (meillä tämöinen yhteistuumin sovittu järjestelmä..autan kyllä, jos apua haluaa..)

Minä se vaan olen ja nautin pääsiäisestä!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Meille:
tulee pääsiäiseksi vieraita. Tänään vaan vähän napostellaan karjalanpiirakoita ym., mutta huomenna syödään naudan paahtopaistia, lohta, valkosipuliperunoita, fetasalaattia sekä jälkkäriksi luumurahkaa.

Ihanaa, ja koska ovat miehen sukulaisia, niin mies on päävastuussa kaikesta, siivoamisesta ja ruuanlaitosta :) (meillä tämöinen yhteistuumin sovittu järjestelmä..autan kyllä, jos apua haluaa..)

Minä se vaan olen ja nautin pääsiäisestä!!!
Kuullostaa ihanalta :) Mä olen ollut nyt 2 päivää kotona reissun jälkeen ja meillä on kamala sotku. Ja mä kun olin kuvitellut, että kuopus sotkee :saint:

Esikoinen tulee maanantaina kotiin syömään, muita vieraita en jaksa tänä pääsiäisenä kestittää, vaikka normaalisti mielelläni kokkailenkin.

Mä teen chili-jogurtilla maustettua broileria, uunijuureksia, vihersalaattia ja jälkiruoaksi mansikkarahkaa kun lapset tykkää siitä niin.

Illalla teen meille kun lapset on nukkumassa niin uuniperunoita, savulohi-,kinkku- ja fetatäytteillä.

Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Mä teen chili-jogurtilla maustettua broileria, uunijuureksia, vihersalaattia ja jälkiruoaksi mansikkarahkaa kun lapset tykkää siitä niin.

Illalla teen meille kun lapset on nukkumassa niin uuniperunoita, savulohi-,kinkku- ja fetatäytteillä.
BINGO!!!!!! Ei tarviikaan lähteä Myyrmannia kauemmas kauppaan, kiitos :flower: Lauantaina ole varmaan vähän reippaampi ja jaksan surauttaa kauemmas kauppaan.

Meillä on lampaanviulu jogurttimarinadissa, lammas on määkinyt jossain Lappeenrannan tietämillä ennen kuin tuli meille paloina pahvilaatikossa :) Alkuruoaksi teen lohikääretortun ja jälkkäriksi on esikoisen synttärikakku. Kaikki varsinainen juhlaruoka on huomenna, muut pääsiäisen päivät ollaan töissä.

Yhteistyössä