K
Keittiönoita
Vieras
Ei jaksais lähteä minnekään kauas kauppaan, mutta jotain oikeeta ruokaa pitäisi kuitenkin tehdä :/ Mitäs muilla on pitkäperjantain menyynä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Ei jaksais lähteä minnekään kauas kauppaan, mutta jotain oikeeta ruokaa pitäisi kuitenkin tehdä :/ Mitäs muilla on pitkäperjantain menyynä?
Alkuperäinen kirjoittaja rew:Lammaspaistia ja yrtti-lohkoperunoita meillä.
Alkuperäinen kirjoittaja rew:Lammaspaistia ja yrtti-lohkoperunoita meillä.
Mä en viitsi kuopukselle edes ehdottaa, sillä eilen ja toissapäivänä se sai takeoutia ja edellisen kahden viikon aikana 6 kertaa, kun jätin sille nipun lounasseteleitäAlkuperäinen kirjoittaja Millenia:Meillä on tänään lasagnea, huomenna haetaan takeouttia (toivottavasti paikat on auki).
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Alkuperäinen kirjoittaja rew:Lammaspaistia ja yrtti-lohkoperunoita meillä.![]()
Nams. Pitäsköhän koittaa jaksaa lähteä "lammasjahtiin"....
Vuohenjuusto ei käy laktoosin takia, mutta sen voisi korvata jollain muulla. Dämn...pitääköhän tässä kuitenkin lähteä stadiin asti kauppaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tee lampaanjauhelihasta mureke, sisälle vuohenjuustoa![]()
Kuullostaa ihanaltaAlkuperäinen kirjoittaja Meille:tulee pääsiäiseksi vieraita. Tänään vaan vähän napostellaan karjalanpiirakoita ym., mutta huomenna syödään naudan paahtopaistia, lohta, valkosipuliperunoita, fetasalaattia sekä jälkkäriksi luumurahkaa.
Ihanaa, ja koska ovat miehen sukulaisia, niin mies on päävastuussa kaikesta, siivoamisesta ja ruuanlaitosta(meillä tämöinen yhteistuumin sovittu järjestelmä..autan kyllä, jos apua haluaa..)
Minä se vaan olen ja nautin pääsiäisestä!!!
BINGO!!!!!! Ei tarviikaan lähteä Myyrmannia kauemmas kauppaan, kiitos :flower: Lauantaina ole varmaan vähän reippaampi ja jaksan surauttaa kauemmas kauppaan.Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Mä teen chili-jogurtilla maustettua broileria, uunijuureksia, vihersalaattia ja jälkiruoaksi mansikkarahkaa kun lapset tykkää siitä niin.
Illalla teen meille kun lapset on nukkumassa niin uuniperunoita, savulohi-,kinkku- ja fetatäytteillä.