Mitähän nyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Höh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Höh

Vieras
isännän täytyy ilmoittaa töihin KAKS kuukautta etukäteen koska aloitta isyysloman :/ Ei siis riitä lasketunajan ilmoittaminen vaan pitää ilmoittaa päivä koska lomalle jää. Minut leikataan suunnitellusti eli ei olisi vaikea ilmoittaa esim. 2-3 viikkoa ennen vauvan syntymää mutta kun oltiin ajateltu että mies jäisi isyyslomalle vasta kun tulen vauvan ja kipeän haavan kanssa kotiin. Kun täällä on jo 2 lasta ennestään.
Harmittaa :(

Meillä on miehellä riittänyt se la ja sitten tarkentanut kun vauva on syntynyt, tyyliin että hei tänään vaimo synnyttää ja jään isyyslomalle.
Tosin hänellä oli silloin todella reilu esimies. Toivotaan että myös tässä uudessa paikassa on sama meininki.

Alkuperäinen kirjoittaja Höh:
Alkuperäinen kirjoittaja maritu:
Todennäköisestihän olet sairaalassa yhden tai kaksi yötä, eikö vain?

Sektion jälkeen varmaan 3-5. Esikoisesta olin pe-ti, kuopuksesta to-su.

Antaako ne olla niin kauan? Minä olin 2 yötä.
No ajatuksena kuitenkin, että voihan sitä yrittää arvioida. Ikävä, että ovat noin hankalia miehesi työpaikalla. Olisihan se kuitenkin tärkeää, että olisi apua. Kyllä se haava niin rampauttava on :/

Alkuperäinen kirjoittaja Höh:
Todennäköisestihän olet sairaalassa yhden tai kaksi yötä, eikö vain?

Sektion jälkeen varmaan 3-5. Esikoisesta olin pe-ti, kuopuksesta to-su.

Antaako ne olla niin kauan? Minä olin 2 yötä.
No ajatuksena kuitenkin, että voihan sitä yrittää arvioida. Ikävä, että ovat noin hankalia miehesi työpaikalla. Olisihan se kuitenkin tärkeää, että olisi apua. Kyllä se haava niin rampauttava on :/

Esikoisen syntymän jälkeen suositeltiin että olisi sen 4 yötä ja toisestakin olisin saanut olla mutta halusin kotiin jo silloin 3 yön jälkeen.

Yhteistyössä