Mitähän mie oon ajatellut tehdä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
Mitä liikkuu sellaisen ihmisen päässä, joka hamstraa jääkaappiin maustamatonta tuorejuustoa, 7kpl 200g:n paketteja? :o

Siivosin jääkaapin, ja löytyi nuo sieltä takaa. Ja ihan itse mie oon ne ostanut, mutta kun en muista että mitä varten, onkohan siinä siis ollut joku ajatuskin takana... Hmm...

Voikohan tuota käyttää ruuassa esim. ranskankerman tilalla?

:D ihan hyvin voit käyttää niitä pastakastikkeissa, pehmentämään ruskeeta kastiketta, padoissa... ihan missä nyt yleensäki käyttäsin ruokakermaa tai ranskankermaa :D

oisko siulla ollu tarkotuksena tehä joku juustokakku tms.?

Nyt on hyvä syy tehdä sitten juustokakkua :p
Kaipa niitä voi kastikkeisiin laittaa, ainakin maustettuja mä olen laittanut.

Niissä tuorejuustopaketeissa ei taida olla sitä foliopäällystettä, josta voisi tehdä joukukoristeita. B) (*lukenut lapsille juuri joulun alla kirjaa :Heinähattu ja Vilttitossu matkalla jouluun. Kattilakoskillahan ostettiin Koskenlaskijaa pakettitolkulla, jotta saisi ne päällishopeapaperit joulukuusenkoristemateriaaliksi :xmas: )

Mä yleensä heitän johonkin ruokaa esim. kastikkeeseen vanhenevat jämät jääkaapista, mutta tosiaan vain jämät eikä 7 kpl. Mutta edellisien mainitsemia juustopiiraisiin tai pastakastikkeisiin uppoaisi vaikka useampikin.

Yhteistyössä