mitähän meidän elosta tulee ku mäkin palaan töihin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
meinaan tota meidän pikku fifiä 5kk.
mulla ja miehellä alko kummallakin loma 7.7. ja oltiin siin sit melkein viikko 24/7 koiran kanssa. toki nyt kaupassa käytiin jne ja aina toi fuffe jäi kotiin ulvomaan ja haukkumaan.
hankin sille sit sellasen kivan älypallon johon tulee nami sisään ja olen sen anatanut sille VAIN sillon kun se jää yksin, mut ei kuulema vaikutusta kertoi naapurin mies..
sit alettii oleen pokkana pidempiä aikoja kylmästi pois ja kun lähdettiin niin kauhee ulina säesti lähtöä ja kun tultiin kotiin, niin koira nukku sikeesti, mut edelleen naapuri ties kertoo et se oli ulissu pitkään.
no, mies lähti töihin maanantaina ja koira on ollu päivisin ihan sekasin, se vaan etsii miestä täältä ja vinkuu ja vikisee ja on sairaan levoton.
mä olen sen ruokkija ja lenkittäjä ja seuraneiti, mut ei se mua kaivannu viime yönä kun kotiin tulin, ei ees punkastaan noussu :snotty: :D
mul on ens viikko lomaa ja sit alkaa taas arki ja valmiiks jo harmittaa kun toi jää tänne ulisemaan sydäntä riipaisevasti :/
mut eiköhän se siitä ajan kanssa..

Tosi usein tuollasissa eroahdistus tapauksissa auttaa kun... jätät koiralle radion päälle. Ei tunne oloaan enää niin yksinäiseksi kun kuulee toisia ääniä läheltä.

Uusimmat

Yhteistyössä