Mitähän maksaisi au pair?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tipu Topakka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tipu Topakka

Vieras
Ukko heitti ihan vitsinä, että hommaa Suomesta au pair, kun ei meinaa löytyä kivaa lapsenvahtia. Ja minä innostuinkin asiasta aika paljon!
Te joilla on ollut au pair, niin kertokaapa plussat ja miinukset!

http://www.mol.fi/paikat/Search.do?lang=fi&searchExecute=true&AreaB1=1&AreaB1=10&AreaB1=11&AreaB1=12&AreaB1=13&AreaB1=14&AreaB1=15&AreaB1=16&AreaB1=17&AreaB1=18&AreaB1=19&municipalities=&province=01&search=Etsi&country=---&freshness=1&duration=11&type=21&searchphrase=aupair siin muutamia,mut eipä taia hyödyttää jos näkee vaan ulkomaan taskurahan määrät,jos iitäkään:(. yKS suomalainen vaa ettii aupairia,ja niil lukee palkkauksen kohalla et sopimuksen mukaan...

http://www.mol.fi/paikat/Job.do?lang=fi&jobID=7090984&index=11&anchor=7090984 entiiä sainko näkyviin...tää on ruotsista.. ne tarjois taskurahaa 800 sek per viikko.. mut kai se riippuu ihan teist et paljo suostutte maksamaan sitä taskua:)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mut kiva saada joku typy omaan asuntoonsa asumaan:( Just siksi me ei oteta au pairia...

Meillä sinänsä ei haittais, koska (kunhan saadaan tuo nyt kunnialla rakennettua) au pair saisi koko yläkerran itselleen ja olis "poissa silmistä", sillon kun haluaa omaa rauhaa..

mä oon hirveesti lukenut juttuu aiheesta keskustelupalstoilta ym. ni tosi monet pitää aupaireja perheenjäseninän, ja kun työt loppuu ni kovasti pidetään yhteyttä :).

Löysin äsken paikalliset au pair sivut, joissa oli suomalaisten ilmoituksia kuvine päivineen ja kivan näkösiä tyttöjä. Tietty pari bilehilettä, jotka yrittää "helpolla" päästä ulkomaille asumaan, mutta myös tosi reippaan ja vastuuntuntosen näköstä tyttöä.

Alkuperäinen kirjoittaja Tipu Topakka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mut kiva saada joku typy omaan asuntoonsa asumaan:( Just siksi me ei oteta au pairia...

Meillä sinänsä ei haittais, koska (kunhan saadaan tuo nyt kunnialla rakennettua) au pair saisi koko yläkerran itselleen ja olis "poissa silmistä", sillon kun haluaa omaa rauhaa..

Teillähän on sitten hieno tilanne! Meidän asunto ei valitettavasti anna mahdollisuutta moiseen:(

Yhteistyössä