Mitähän lasten kaveri kertoo kotonaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Keksii ihmeellisiä juttuja. Oli nytkin äidilleen puhunut jotain ja sitten kuiskutteli täällä meidän 8v pojalle, että 6v tyttömme on sellaista valehdellut. Ei todellakaan ole, mutta tyttö ei nyt itse ole kotona puolustamassa niin oli varmaan muka helppo valehdella sellaista. Tämä "naapurin" tyttö on myös 6v kuten oma tyttömme.

Sitten vielä lähti yhtäkkiä kotiin ja poikamme sanoi, että lähti koska alkaa kuulemma pää särkeä, kun minä huudan. Olin aivan puulla päähän lyöty. Ehdin olla töiden jälkeen kotona 20min enkä ole puhunutkaan juuri saati huutanut. Ilmeisesti kuitenkaan ei tykännyt, kun menin kysymään ohimennen tuosta äitinsä mainitsemasta jutusta. Enkä edes tentannut, kysyin vain ohimennen.

Oli pakko laittaa tuon tytön äidille viestiä, jos sanoo kotonakin jotain sellaista, että minä huudan täällä niin että alkaa pääkin särkeä. :/

mä olen sopinu naapurin rouvien kanssa, että kaikki uskomattomat jutut varmistetaan joltain aikuiselta ennen uskomista...

Hienoa läppää noi kyllä heittää! 10-vuotias kossi on kaikkein paras keskustelukumppani, kun en väitä vastaan faktalla vaan esitän kysymyksiä tai entäs jos oiski niin...? Ihan selvästi näkee kun rattaat alkaa päässä pyöriä.

Mies sanoi, että kun on seurannut juttelua sivusta missä on useampia noita tyttöjä niin tämä yksi tyttö yrittää aina saada meidän tytön näyttämään valehtelijalta.

Yhteistyössä