Mitähän kuuluu muinaisen Talo-ohjelman voittajaparille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äimä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äimä

Vieras
Tässä päivänä muutamana muisteltiin miehen kanssa menneitä ohjelmia ja tuli mieleen, että vieläköhän sen Talo-ohjelman voittajat asuu siinä talossa? Kellään faktaa? Kyseessä siis se ohjelma, jossa pariskunnat rakensi ok-taloa ja lopuksi yksi pari sai sen omakseen.

Ja mikä kumma sen ohjelman nimi olikaan, jossa 4 pariskuntaa remontoi kukin yhtä asuntoa?

mun mielestä he vielä siellä asuu.. näinkin heidät pari viikkoa sitten amarillossa. En tunne heitä mut sen naisen tunnistin kasvoista. Kaveri asuu parin talon päässä ja viime tietojen mukaan he vielä siin asuu. ( tosin täst on aikaa )

päivittäkööt joku

Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Kyllähän heillä hyvin tuntuisi menevän ja ovat yhdessä vielä ja onnellisiltakin vaikuttavat :xmas:

Kiva kuulla! Olivat kovin symppiksen ja mukavan oloisia tavallisia ihmisiä. Ja hyvä jos talo on ollut mieluisa :)

Alkuperäinen kirjoittaja --:
Se oli unelmakämppä, missä remontoitiin niitä asuntoja. Mä olin ihan koukussa. ;)

ei, kyllä sellanenkin ohjelma tuli missä ne alusta asti rakensi talon ja sit ne lopuksi huutokaupattiin. voittaja sai tietysti pitää sen oman talonsa.

Yhteistyössä