Mitähän kummaa tämä nyt sitten on? Kysymys jälkivuodosta :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Naurukohtaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Naurukohtaus

Aktiivinen jäsen
04.07.2006
3 625
0
36
Synnytys 7 viikkoa sitten ja varsinainen jälkivuoto kesti nelisen viikkoa. Sitten viikko ´kuivilla´ja alkoi tiputtelu. Missään vaiheessa ei ollut kirkasta ja pärjäsin pikkuhousun suojalla. Lieviä menkkakipuja koko ajan ollut.Tänään vuoto hieman runsaampaa ja ihan kirkasta:| Mitä ihmettä tämä nyt sitten on? Voiko menkat alkaa jo vaikka täysimetyksellä mennään? Vuoto ei haise eikä mitään dramaattisia kipuja ole.

Mulla tokan synnytyksen jälkeen vuoto oli todella niukkaa, loppui kokonaan kolmen-neljän viikon kohdalla. Ja just ennen jälkitarkastusta, about kuusi viikkoa synnytyksestä alkoi menkkakivun tapaiset kivut ja vuoto. Kestivät alle viikon. Täysimetyksellä mennään ja uudelleen ei ole tullut verta, vauva noin 5kk. Lääkäri sanoi jälkitarkastuksessa, että menkat voi tulla kerran tai kaksi synnytyksen jälkeen, mutta se ei tarkoita, että kuukautiset alkaisivat kunnolla.

Mulla alkoi kuukautiset juuri noin, vaikka täysimetin. Noin kuusi viikkoa synnytyksestä, ja tosi runsaina heti alkuun.
5kk synnytyksen jälkeen olinkin jo uudestaan raskaana.

Tämä oli mun kolmas lapsi ja aikaisemmista en ole täysimettänyt ollenkaan vaan osittaisella on menty n.4kk ja silti menkat on alkanu vasta n.6kk synnytyksestä. Sen takia hämmästelen nyt tätä :( Tosiaan,tiputteluvuoto kestänyt nyt reilu viikon ja tänään muuttui kirkkaaksi. Ärsyttävää:headwall:

Yhteistyössä