mitähän kummaa :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KappasVaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

KappasVaan

Uusi jäsen
03.10.2009
22
0
1
mitkähän hormonit ne nyt mulla hyrrää, kun itku on niin herkässä oli sitte huono tai hyvä juttu kyseessä!? päivällä kun tippui ruuat lautaselta lattialle, tuli kauhee itku! Onneks mies siivos ruuat lattialta.. Nyt sitten illalla kun tein iltapalat ja jne niin tuli itku kun mies ehdotti jos tekis vielä lättyjä meille kun vauvakin on jo yöunilla (tyttö 5kk). Jotenki se vaan oli niin ihana ehdotus :D Melkeen vois kuvitella että olisin raskaana, mutta menkat loppu viime perjantaina :o voisko raskaudesta johtuvat hormonit vieläkin vaikuttaa kun synnytyksestä se 5kk?

Just tossa puolen vuoden paikkeilla (synnytyksestä siis) kuulemma moni masentuu tai ainakin kokee alakuloa - ja vielä kun on ulkona synkkää ja pimeää... Juttele neuvolassa asiasta, ainakin jos alkaa häiritsemään.

Mutta ihana mies sulla, KappasVaan, :hug: ois mullakin tullu tippa linssiin, vaikka synnytyksestä nyt onkin jo pidempi aika :D

heh :D mullakin ennen menkkoja ja niiden aikana mieliala kyllä vaihtelee rajusti laidasta laitaan, ennen raskautta ei läheskään niin pahasti, mutta että jos ne jo loppuneet menkat tän aiheuttaa niin ompas mukavaa kun menkat oireilee sen kaks viikkoa kuukaudessa |O vuotopäivinä vielä ihan sairaat krampit jotka tekee kymmenen kertaa kärttysemmäksi! On siinä miehellä kestämistä...

Alkuperäinen kirjoittaja hormoniharri:
Voihan ne hormonit vaikuttaa tietty. Jotkut muuttuvat herkiksi myös kun aloittavat ehkäysypillerit.

No mulle laitettiin kuparikierukka jälkitarkastuksessa, pillerit ei todellakaan ole mulle sopineet :D noh, jos vielä jatkuu pidempään tämmöset tunteiden ailahtelut niin pitääpä jutella neuvolassa :) nyt syömään lättyjä :) :heart:

Yhteistyössä