Mitäs tykkäisitte tällasesta vieraasta?

Mulla kävi tänään yks tuttava kylässä. Sinkku nainen, alta kolmikymppinen, ei lapsia. Kaks kissaa tällä naisella on ja niistä se lässyttää jatkuvasti.

Tuli tänään käväseen ja hakeen Avon tuotteet. Ekaks ku sai tuotepussin ni se arvosteleva ilme kasvoilla pyöritteli joka pullon ja purkin ja huokaili et "jaa tällanenki.." Luomivärejä tilas mutta ne oli ihan väärän värisiä. Eli "En mä otakaan näitä". Ei siin ämuuten mitään mutta tilanne on sama joka kerta ku se tilaa jotain, aina sil on jotain valitettavaa.

Tarjosin sitten hänelle kaupanpäällisiksi yhden suihkugeelin. Saman tuoksuisia muitakin tuotteita on multa tilannu. Haisteli sitä pariin otteeseen ja venytteli naamaansa ja lopulta tuuskahti että "Kai tää menee". Eikä tietenkään kiitosta.

Tuotteet kun oli saanu huokailtua niin alko kaivaan mun käsityölehtiä. Tyttö leikki samalla olohuoneessa Hello Kitty -läppärillä. Vieras syventy lukeen yhtä ohjetta ja tokas tytölle että "Laita kiinni se lelu ku mä en voi lukee, leiki ihan hiljaa vähän aikaa" :eek: Ehti se pariin muuhunki otteeseen komentaa tyttöö ja tyttö alko selkeesti aristeleen, meni sitten isänsä tykö yläkertaan.. :( Ja voin kertoo että ihan aiheetta, tyttö leikki ihan normaalisti ja kiltisti, niinku ne lapset nyt leikkii.

En mä tiiä sit et oonko mä ihan törkeen herkkänahkanen mutta mua kyllä alko ottaan päähän ja rankasti!! Hemmetti jos tuotteita ihan itte tilaa niin ei niitä joka ikinen kerta tarvii huokailla (ja myöhemmin tilata lisää..) ja mun käsittääkseni lapsi saa leikkiä kotonaan ihan vapaasti.

Mitäs te tykkäisitte tällasesta vieraasta?

Alkuperäinen kirjoittaja km:
onneksi mulla ei oo ikinä tollasia vieraita...ovat karsiutuneet pois vuosien kuluessa :D
Jostain syystä on ihan tuttava asteella pysynytki.. Avoneita haluaa aina tilailla ja niiden merkeissä aina tavataan. Tästä lähin taidan toimittaa tuotteet suoraan hänelle, nyt halus tulla meillä käymään..

Mä sanoisin varmaan seuraavalla kerralla, kun haluaa Avonilta tilata että; en mä sulle mitään tilaa, kun oot niin nirso ämmä ja saan aina nähdä palauttamisen vaivan :) Enkä todellakaan päästäisi häntä kotiini.

Olisin itseasiassa heittänyt varmaan pihalle siinä vaiheessa, kun lapselle rupes kitisemään.

Viimeistään siinä vaiheessa, kun vieras olisi todennut tyttärelleni noin kuten teillä kävi, olisin todennut vieraalleni jotakin nättiä. Olen kai sen verran suorasukainen, että tuontyyppiset ihmiset kiertävät minut kaukaa...

vieras
Asian vierestä saako siitä HelloKitty läppäristä sen jatkuvan taustamölyn pois päältä: Meillä on saman valmistajan NallePuh läppäri, jossa on järjen lähdettävä taustaälämöly koko ajan päällä, vaikka ei painaisi mitään nappulaa :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Asian vierestä saako siitä HelloKitty läppäristä sen jatkuvan taustamölyn pois päältä: Meillä on saman valmistajan NallePuh läppäri, jossa on järjen lähdettävä taustaälämöly koko ajan päällä, vaikka ei painaisi mitään nappulaa :(
Saa siitä taustamusiikin pois nappia painamalla :)

Hisu
Mä en tiedä miten tuo Avon-homma toimii mutta jos mahdollista niin saisi seuraavalla kerralla tuotteet suoraan kotiin ja hoitaa palautukset itse.

Varmaan seuraavan kerran kun tämä kaveri tulisi kylään alkaisin suurieleisesti hätistää tyttöä jonnekin esim. omaan huoneeseensa leikkimään tyyliin "menehän sinne huoneeseesi että saat rauhassa leikkiä, xxx kuitenkin heti hermostuu suhun." Siis oikein liioitellen.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Saa siitä taustamusiikin pois nappia painamalla :)
Kiitos :) *lähtee kirjoittamaan joulupukille*

Mä olin oikeesti ittekki ihan et :eek: , että miten voi ihminen toimia tollee!! Olin vielä kauheen huonossa kunnossa noiden lääkkeiden sivareiden takia ni en jaksanu alkaa taisteleen.. Tytölle kyllä tasan tarkkaan osoitin ettei hän mitään väärää tehnyt.

Ja ei kyllä enää jalallakaan tähän kämppään astu tuo täti!

Yhteistyössä