http://www.mammuttihirsi.fi/DowebEasyCMS/TestiPopUp.aspx?pr=MV4
Toivottavasti onnistui linkitys. :xmas:
Toivottavasti onnistui linkitys. :xmas:
vajaat 250 000 oli tuolla hintaa.Alkuperäinen kirjoittaja EllaMaaria:Tykkään! On varmaan halpa ku elämä
niin ja jatkoa. Paska huussi keittiön vieressä? Ai niitä aromien yhdistelmiä... Pjsaka haise ja sisäfile pihvi tirisee pannulla... njam.kiitos. Oikee laatikkojen kuningatar. Keittiö liian pieni ja tuommonen kerrostalo asunnon keittiö muoto, jaaikks. Ei hyvä. Ja tosiaan tuo yläkerta tekee tosta laatikon näköisen. Ei ole sievä ulkoa. Eteisestä suoraan olkkariin? Ei ole mun talo.
Saanko kysyä, että mihin sinun mielestäsi eteisen pitäisi avautua? Muualla maailmassa ovesta mennään suoraan olkkariin, siis ilman eteistä. Suomessa ruukaa se eteinen olla siinä välissä.. Ainakin yleensä.. :saint:kiitos. Oikee laatikkojen kuningatar. Keittiö liian pieni ja tuommonen kerrostalo asunnon keittiö muoto, jaaikks. Ei hyvä. Ja tosiaan tuo yläkerta tekee tosta laatikon näköisen. Ei ole sievä ulkoa. Eteisestä suoraan olkkariin? Ei ole mun talo.
katsele muitakin taloesitttelyjä netistä nos kiinnostaa niin löytyy toisenlaisiakin sisään tulo ratkaisuja =)Alkuperäinen kirjoittaja Työ--Myyrä--:Saanko kysyä, että mihin sinun mielestäsi eteisen pitäisi avautua? Muualla maailmassa ovesta mennään suoraan olkkariin, siis ilman eteistä. Suomessa ruukaa se eteinen olla siinä välissä.. Ainakin yleensä.. :saint:kiitos. Oikee laatikkojen kuningatar. Keittiö liian pieni ja tuommonen kerrostalo asunnon keittiö muoto, jaaikks. Ei hyvä. Ja tosiaan tuo yläkerta tekee tosta laatikon näköisen. Ei ole sievä ulkoa. Eteisestä suoraan olkkariin? Ei ole mun talo.