Mitäs tykkäätte Sanna Marinin uudesta hiustyylistä?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
  • Haha
Reactions: Echo ja Lispetti
vierailija
No en ole, kunhan arvailen, koska minusta nuo pitkät hiukset näyttivät pidennyksiltä. Mulla on itsellä samankaltaiset huonot latvat ja olen joskus pohtinut pidennyksiä. En vain tiennyt, että tämä on jotenkin herkkä asia Marinin fanitytöille.
No niin, arvailet, mutta et kuvittele :D

Kyllä hyvä kampaaja saa varmasti huonotkin latvat kuntoon. Toki on aina hyvä leikata välillä.

Minä en ensinnäkään ole "tyttö", kiitos vaan, kaukana siitä, mitä luultavammin sinua vanhempi, enkä myöskään mitenkään "fani". Koin vain, että kommenttisi oli naljaileva, kuten monesti täällä kommentit pääministeristä ovat.

Nyt kun oli muuten tuosta Slunga-Poutsalon ikävästä perhetragediasta puhe täällä, niin katsoin hänen Twitterinsä. Profiilkuvassa tukka on oikein siisti ja nätti verrattuna siihen kamalaan pehkoon, joka se aikaisemmin oli.

Varaa aika kampaajalle, niin saat paremman mielen :)
 
No niin, arvailet, mutta et kuvittele :D

Kyllä hyvä kampaaja saa varmasti huonotkin latvat kuntoon. Toki on aina hyvä leikata välillä.

Minä en ensinnäkään ole "tyttö", kiitos vaan, kaukana siitä, mitä luultavammin sinua vanhempi, enkä myöskään mitenkään "fani". Koin vain, että kommenttisi oli naljaileva, kuten monesti täällä kommentit pääministeristä ovat.

Nyt kun oli muuten tuosta Slunga-Poutsalon ikävästä perhetragediasta puhe täällä, niin katsoin hänen Twitterinsä. Profiilkuvassa tukka on oikein siisti ja nätti verrattuna siihen kamalaan pehkoon, joka se aikaisemmin oli.

Varaa aika kampaajalle, niin saat paremman mielen :)
Miksiköhän monella rekisteröimättömällä on kova hinku olla minua vanhempi? No kerro ikäsi, niin katsotaan.

Jos sinä koit viestini naljailuna, niin yritä ymmärtää, että se on oma kokemuksesi, eikä välttämättä perustu faktoihin.

Käyn kyllä kampaajalla säännöllisesti.
 
Vähän teippiä silmiin, niin minunkin pitää ryhtyä harkitsemaan Sannan äänestämistä...
Minulle näkyi kuva vasta kun lainasin.

Älä unohda narua nenään!:D
Miksiköhän monella rekisteröimättömällä on kova hinku olla minua vanhempi? No kerro ikäsi, niin katsotaan.

Jos sinä koit viestini naljailuna, niin yritä ymmärtää, että se on oma kokemuksesi, eikä välttämättä perustu faktoihin.

Käyn kyllä kampaajalla säännöllisesti.
Welcome to the club!
Mä oon kuulema joku pahanen teini pissisjuttuineni.:LOL:
 
  • Haha
Reactions: Palstapesu

Yhteistyössä