Mitäs tekisitte mun tilanteessa?

• Viestiketjun aloittaja ihme juttu
  • Ensimmäinen viesti
ihme juttu
Mieheni siskon lapsi kastetaan huomenna. Mutta tässä on yksi mutta mtkassa, mua ei ole vielä ainakaan kukaan pyytänyt sinne ristiäisiin.

Eli valmistaudunko siihen että sinne mennään huomenna vai olenko sit vaan ihan että eihän mua oo kukaan sinne pyytänyt jos ja kun mies alkaa tekemään sinne huomenna lähtöä...

ihme juttu
Mutta ku mä oon tuon lapsen äidin kanssa leiponut ja laittanut noihin kaikkee, kakkua alan just väsäämään, niin mies (miesystävä) varmaan luulee et siskonsa on puhunut mulle. Se mies ku ei turhia puhele....

ihme juttu
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
No sitten kysäset samantien mieheltä :wave:
Jos ajattelevaat, et tuut automaattisesti, kun oot leiponukkin
Tätä mä epäilen eniten, mutta ku jotenkin ajattelen vaan että ei oo mun tehtävä kysellä et onko mut kutsuttu sinne vai ei...

Ja jotenkin tuntuu vaan niin tyhmälle ajatus että pitävät itsestään selvänä mun menoa sinne...

pö.
Alkuperäinen kirjoittaja ihme juttu:
Mutta ku mä oon tuon lapsen äidin kanssa leiponut ja laittanut noihin kaikkee, kakkua alan just väsäämään, niin mies (miesystävä) varmaan luulee et siskonsa on puhunut mulle. Se mies ku ei turhia puhele....
Luulisimpa, että uskovat sun automaattisesti tulevan.. heh.. automaattikutsuttu :D

Meille ilmaantuu aina se ei-toivottu, vaikka ei kutsutakaan ja tietää varsin hyvin, ettei haluta häntä elämäämme. Meillä kuitenkin kyseessä törkeä riita..

ihme juttu
Alkuperäinen kirjoittaja pö.:
Alkuperäinen kirjoittaja ihme juttu:
Luulisimpa, että uskovat sun automaattisesti tulevan.. heh.. automaattikutsuttu :D

Meille ilmaantuu aina se ei-toivottu, vaikka ei kutsutakaan ja tietää varsin hyvin, ettei haluta häntä elämäämme. Meillä kuitenkin kyseessä törkeä riita..
Mä voin kuvitella et toi sisko luuleen veljensä puhuneen ja veli luulee siskonsa puhuneen, koska niin oon höösänny noita juhlia.
Mä en haluais loukata menemällä jos näin halutaan, mutten myöskään sitten sillä että en menis jos on kutsuttu...

ihme juttu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Eivät varmaan ole edes ajatelleet, että sut pitäisi erikseen kutsua, sillä olet miesystäväsi "puoliso".
Näinhän se varmasti on ja kun tietää tuon miehen joka ei turhia puhele...
Kuvittelee et on siskonsa mulle puhunut...

ihme juttu
Jeps ristiäisissä tuli käytyä. Sain puhelun eilen että mihin aikaan ootte tulossa? Sit mies vaan totes ku kysyin et mihin aikaan mennään et heti ku selviitte lähtee....

Yhteistyössä