Mitäs teidän lapset "maistelee"?

Täytyy muistaa isännälle kertoa että korvavaikku maistuu kuulemma ihan sinapille.
Kuopus kaiveli kutittavaa korvaansa, ja kohta sanoi mulle että "maistuu ihan sinapille! äiti, puhista korva ku siellä on sinappia!"
:x :D
 
millipilli
Meillä kovassa suosiossa olis lattiakaivojen ritilät... niitä olis niiiiin kiva nuoleskella. Ja vessaharjaa on monta kertaa yrittänyt. Toistaiseks mä oon ollut nopeempi eikä oo poitsu ehtinyt :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 19:34 millipilli kirjoitti:
Meillä kovassa suosiossa olis lattiakaivojen ritilät... niitä olis niiiiin kiva nuoleskella. Ja vessaharjaa on monta kertaa yrittänyt. Toistaiseks mä oon ollut nopeempi eikä oo poitsu ehtinyt :D
Hihii, tuli tuosta vessaharjasta mieleeni taas kuopuksen vinkeet: yks kerta menin tarkistamaan tyttöjen kylpytuokiota ku yllätin kuopuksen pesevän itteään vessaharjalla. Oli just "persauksia pesemässä", niinku ite asian ilmas... :LOL:
 
millipilli
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 19:36 Candybar kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 19:34 millipilli kirjoitti:
Meillä kovassa suosiossa olis lattiakaivojen ritilät... niitä olis niiiiin kiva nuoleskella. Ja vessaharjaa on monta kertaa yrittänyt. Toistaiseks mä oon ollut nopeempi eikä oo poitsu ehtinyt :D
Hihii, tuli tuosta vessaharjasta mieleeni taas kuopuksen vinkeet: yks kerta menin tarkistamaan tyttöjen kylpytuokiota ku yllätin kuopuksen pesevän itteään vessaharjalla. Oli just "persauksia pesemässä", niinku ite asian ilmas... :LOL:
:LOL: :LOL: :LOL: onneks ei hampaita sentään ;) Meillähän nyt siis vielä kaikki menee suuhun kun ikää löytyy 1v mutta tosiaan noi lattiakaivot on suosituimmat. Niin ja tiskikone kaikkine osineen
 

Yhteistyössä