Mies on Sporessa viimeista kertaa yksin, ens kerran ollaan jo perheena siella yhdessa. Nuorin likka on yokylassa kaverilla. Vanhin likka viettaa vapaapaivaa Hesa Cupista tanaan ja on kaverilla. Pojat ovat saunassa parhaillaan
Yksi lapsista ulkona, yksi pelaa toisella tietsikalla ja kolmas leikkii paperinukeilla. Niin ja mies meni just mun selän takana suihkuun, silmäniloa siis .
Mies ja esikoinen ajelevat autolla jossainpäin (ei ihan tarkkaa tietoa missä) kuopus nukkuu.
Mun pitäis lähteä saunan lämmitykseen, kun vain saisin takamukseni irti tästä tuolista...
Mies on nuorimmaisen kanssa kainuussa, taitavat olla juuri kyläilemässä. Esikko on Helsingissä töissä ja yksi on äidillään. Tyttö nukkuu, aikainen töihin meno ja nelonen katsoo telkkua.
Isäntä on iltavuorossa töissä tai sit tulossa kotiin päin, maanantai aamuna ollaan viimex nähty. Pojat syövät iltapalaa ja itse suunnistan kans kohta kuntoilemaan takas.
Mies ajaa nurmikkoa, poika kattelee ikkunassa ja tyttö makaa lattialla. Yleensä poika ajaa isänsä kanssa, mut nyt on kipeänä niin joutuu tyytymään sisälläoloon.