Mitäs TE saitte itse joululahjaksi :)

• Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti
kfkfkf
Aivan. Arkisin et vietä aikaa lastesi kanssa, et ainakaan vauvan. Miksi sitä tekisit joulunakaan. :headwall:
Mistäs sinä tiedät mitä minä teen? Sä voit katsella nukkuvaa vauvaasi tai istuskella sen kanssa sohvalla ja olla tekemättä mitään muuta. Vai eikö tahdo imetys onnistua jos teet samalla jotain muutakin? Mulla onnistuu kyllä...

Samoin onnistuu kaikki kotityöt vauva sylissä, sä ilmeisesti joudut tekemään ne silloin kun vauva nukkuu :LOL:

Dumle mix-rasian, pörrösukat, kynttilän, muumitikkarin ja rahaa 220€.

Joo oon palstalla jouluaattona, ei tarvitte soittaa suutansa siitä. Likka on isänsä tykönä ja mä meen yövuoroon eli oon yksin ny kotona.

kfkfkf
Mä sain kaks paitaa, sukkia, villasukkia, säärystimet, askartelusetin, kosteusvoidetta+kuorivan suihkusaippuan, puhelimeen suojakuoret, elokuvan, yhen sarjan kuusi ekaa tuotantokautta ja miehen kanssa yhteiseksi tabletin.

"hhh"
sain kirkasvalokuulokkeet (toivoin kirkasvalolamppua, nää kuulemma tehokkaammat ja 12min/pvä vaan tarttee pitää), lahjakortin kasvohoitoon, rahaa, uuden muumikuhon+mukin (talvi), punaisen kivituikun, punaisen kastehelmituikun, muumiyöpadan+muumisukat, suklaata, neuleen, mitäs viel :p

Dumle mix-rasian, pörrösukat, kynttilän, muumitikkarin ja rahaa 220€.

Joo oon palstalla jouluaattona, ei tarvitte soittaa suutansa siitä. Likka on isänsä tykönä ja mä meen yövuoroon eli oon yksin ny kotona.
Mulla on kans yövuoroja joulunpyhät. Ja ajattelin avata ainoan(!) pakettinikin vasta huomenna.
Ei se oo niin vakavaa, ei kaikki mee kiinni jouluksi. Edes palsta :xmas:

Mies 32v
Minä olen aikuinen, aikuinen ei tarvitse joululahjoja. Vain pienet lapset, jotka ovat niin tyhmiä, että he uskovat siihen Joulupukkiin saavat lahjoja mutta kun aikuisia ollaan, ei uskota Joulupukkiin eikä saada lahjoja. Vaikka kyllä minä ostin itselleni tekopimperon.

"vieras."
Ei ollut äiti kiltti tänä vuonna kun mitään en saanut. :D

No se riittää että massussa kellii 22+2 viikkoinen vauva sillä viime keväänä menetimme hartaasti odottamamme syysvauvan. Lapset saivat taas kyllä vähän liiankin kanssa lahjoja, kuopus oli ihan pihalla kun ei tiennyt mihin lahjaan keskittyä seuraavaksi ja esikoinen avuliaasti sähläsi omien pakettien ohella siskonkin paketit auki.

Yhteistyössä