Sinä nyt tunnut roikkuvan palstalla, oli arki tai joulu.
Meinaatko, että jos sulla on ollut joulu aina jotenkin tietynlainen, niin KAIKILLA muilla se joulu on tismalleen samanlainen ja sitä vietetään tismalleen samalla tavalla :headwall:
Niin, kaikilla kun se joulu eroaakin niiiiiin hirvittävästi tavallisesta päivästä :headwall:Sinä nyt tunnut roikkuvan palstalla, oli arki tai joulu.
Aivan. Arkisin et vietä aikaa lastesi kanssa, et ainakaan vauvan. Miksi sitä tekisit joulunakaan. :headwall:Niin, kaikilla kun se joulu eroaakin niiiiiin hirvittävästi tavallisesta päivästä :headwall:
Mistäs sinä tiedät mitä minä teen? Sä voit katsella nukkuvaa vauvaasi tai istuskella sen kanssa sohvalla ja olla tekemättä mitään muuta. Vai eikö tahdo imetys onnistua jos teet samalla jotain muutakin? Mulla onnistuu kyllä...Aivan. Arkisin et vietä aikaa lastesi kanssa, et ainakaan vauvan. Miksi sitä tekisit joulunakaan. :headwall:
Niin palstaa, että tullaan valittamaan et miten voit olla palstalla jouluaattona missäs he ite mahtavatkaan ollaDumle mix-rasian, pörrösukat, kynttilän, muumitikkarin ja rahaa 220.
Joo oon palstalla jouluaattona, ei tarvitte soittaa suutansa siitä. Likka on isänsä tykönä ja mä meen yövuoroon eli oon yksin ny kotona.
Niin, mutta ku se ei oo ikinä sama asia ku on heistä kyse. :xmas:Niin palstaa, että tullaan valittamaan et miten voit olla palstalla jouluaattona missäs he ite mahtavatkaan olla
Hän ei palstaile, vaan paheksuu palstalla. Siinä on suuri eroAlkuperäinen kirjoittaja päätön;29371198:ja itekkin olet sortunu palstailemaan jouluna. :xmas:
Mulla on kans yövuoroja joulunpyhät. Ja ajattelin avata ainoan(!) pakettinikin vasta huomenna.Dumle mix-rasian, pörrösukat, kynttilän, muumitikkarin ja rahaa 220.
Joo oon palstalla jouluaattona, ei tarvitte soittaa suutansa siitä. Likka on isänsä tykönä ja mä meen yövuoroon eli oon yksin ny kotona.
Kuinka selitätte niille pojille sen, että vauva on teidän perheen yhteinen joululahja eivätkä he siksi saa mitään muuta lahjaksi?Siinä on tarpeeksi lahjaa koko perheelle, eli minulle, miehelle että 10v ja 3v veljille. Meillä ei siis jaeta tänä jouluna lahjoja, koska vauva on meidän yhteinen lahja.