mitäs te olette hankkinut/hankitte isänpv lahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja nanna
  • Ensimmäinen viesti
Pojan puolesta hankin lahjan ex-ukolle(siis poitsun isälle)Paasilinnan uusimman kirjan,tiedän että tykkää lahjasta.
Isälleni on odottamassa 60-luvun Arabiaa pari kappaletta kun keräilee niitä...

Poika teki molemmille sit viel kortit kerhossa.

upupa harmaana
Omalle isälle ostan Loirin Veskun uuden levyn, isä kun on kova Vesku-fani ja miehelleni teen isyyspakkauksen kun hän ei ihan vielä ole isi mutta melkein kuitenkin.

Omalle isälle ostetaan varmaankin navigaattori yhdessä sisarusten kanssa. Miehelle tehdään pojan kanssa yhdessä joku kiva "askartelu", varmaankin maalataan auton lumiharja. Lisäksi ostan jonkun jutun, josta ei vielä tietoa :xmas:

Mies
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Miehelle harkitsen kunnon paistinpannun ostamista (rakastaa kokkaamista)..
Omalle isälle en osta mitään- ei oo ollut tapana
Niin, ja jos naisille ostaa kattiloita niin täällä haukutaan miehiä että eivät osaa ostaa oikeita lahjoja.

Niin
Alkuperäinen kirjoittaja Siksakkia:
Omalle isälle ostetaan varmaankin navigaattori yhdessä sisarusten kanssa. Miehelle tehdään pojan kanssa yhdessä joku kiva "askartelu", varmaankin maalataan auton lumiharja. Lisäksi ostan jonkun jutun, josta ei vielä tietoa :xmas:
Eli sukat ja kalsarit..

Joulumuori
Jaa-a,eipä hänkään minua muista koskaan synttärinä tms,mutta en jaksa kuulla sitä valitustakaan kuinka en lahjaa ostanut eli jotain pitäs varmaan keksiä.
Ideoita?

En osta mitään, mutta perinteenä on, että kokkaan juhlalounaan ja täytekakut päälle aina isänpäivänä samoin äitienpäivänä. Minun vanhempani tulevat sitten kylään. Miehen isä asuu niin kaukana, että paiskataan kyllä kortilla.

ukolle magneetti poikien kuvalla ja homerin oma kirja,miehen isälle ja isäpuolelle kans magneetit, mun isälle magneetti ja avaimenperä sekä kirje, ja isopapalle "nuku hyvin isopappa"tyynyliina.kaikille sit tietty poika teki kortit kans

Yhteistyössä