Mitäs tänne?

r0s
Ei ole lomaa, piti vaan saada vähän ajatuksia harhautettua ku ärsyttää ni tulin tänne..ärsyyntyäkseni vielä enemmän, jos vanhat merkit pitää paikkansa.

Mä oon kans vaihtanu alaa, kun käsi ei kestäny enää keittiöhommia.

Mut voihan tän palstan älyttömyydet kääntää positiivisiksi ajattelemalla että onpas hyvä että mulla ei oo noin kurjaa että pitää toisille äksyillä.
 
vierailija
No onhan noita hieman ärsyttävä lukea pitkin päivää.

Keppälerttu muistanee sen vanhan, hyvän ajan palstan, mitä minä kaipailen.
Ei kaikki voi olla samaa mieltä aina ja siksi syntyy kahinoita ja mielipiteiden tiukkaa vaihtamista. mutta ne voi jättää taakse ja jatkaa.. turha niitä vatvoa sen enempää. (y) varsinkaan jotain keskustelupalstojen sanasotia :rolleyes:
 
Ei kaikki voi olla samaa mieltä aina ja siksi syntyy kahinoita ja mielipiteiden tiukkaa vaihtamista. mutta ne voi jättää taakse ja jatkaa.. turha niitä vatvoa sen enempää. (y) varsinkaan jotain keskustelupalstojen sanasotia :rolleyes:
No ei silloin aikoinaankaan aina samaa mieltä oltu, mut silloin osattiin suurimmaksi osaksi käyttäytyä kuin aikuiset.
 
  • Tykkää
Reactions: r0s
r0s
Olen ottanut tavaksi, että aina kun täällä juututaan jankkaamaan, teen jotain muuta. Tän päivän saldo on muutama kaukainen sukulainen istagramissa. -Mä siis seuraan niitä ja noin puolet alkaa seurata mua, tietämättä miksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
r0s
:D

Mä vaan pelaan candycrushsagaa ja googlettelen kreikan lentoja. Aika tylsää.

Minnepäin kreikkaa haluaisit?

Mä olen aina halunnut korfulle. Tai siis sen jälkeen kuin luin Durrelin Eläimet ja muu kotiväkeni-kirjan.

Ja sit ois kiva mennä sinne luonnonpuistoon mikä on aikas ylhäällä, keskellä, pohjoisessa. Siis ihan eri maisemiin missä olen jo (kos ja kreeta) käynyt.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Minnepäin kreikkaa haluaisit?

Mä olen aina halunnut korfulle. Tai siis sen jälkeen kuin luin Durrelin Eläimet ja muu kotiväkeni-kirjan.

Ja sit ois kiva mennä sinne luonnonpuistoon mikä on aikas ylhäällä, keskellä, pohjoisessa. Siis ihan eri maisemiin missä olen jo (kos ja kreeta) käynyt.
Likka lähtee sinne töihin, parin viikon päästä jo alkaa työt mut tarkkaa kohdetta ei vielä oo kerrottu, se tässä vituttaakin =D
 
Kiva duuni! -Siis jos tykkää lapsista. Mulla kai palaisi hermot mutta vanhin tytär on just sen oloinen että sekin viihtyisi.

Mitä tuohon vaadittiin, että pääsee? Hoitoalan koulutusta ja kielitaitoa?
En oikeastaan ees tiiä, toihan oli jo melkein 2v jenkeissä aupairina, ja siellä ollessaan sit haki tonnekkin, on kreikkalainen firma.
Se kyllä on lapsi- ja perhetyönohjaajaksi kouluttautunut ja kokemusta ja kielitaitoa löytyy myös.
Sinne tosin haetaan myös muita viihdyttäjiä, tanssijoita, laulajia, jumppareita ym
 

Yhteistyössä