Sinä niin kovasti tykkäät provoista.Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:Älä ihmeessä, hulluja höpiset...
Olen juutalainen, joten se ei vaikuta. Ajattelin vain, että haluaisiko ihmiset enemmän halihymiöitä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:jos se puhdistaa sun karmaan niin mikäs siinä.
Sanos muuta :heart:Alkuperäinen kirjoittaja muuttunut vakkari:Sinä niin kovasti tykkäät provoista.Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:Älä ihmeessä, hulluja höpiset...
aivan. ei kait sitä piä perseennuolijaksi alakaa....Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Höpöhöpö... täällä on noita seläntaputtelijoita ihan tarpeeksi ja teennäisyys on perseestä. Ole oma itsesi, olit sitten perusluonteeltasi kiltti tai ilkeä! B)
Näitä perus ilkeitä perseennuolijoita sitäkin enemmän.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei kai sitä pakko oo, itse kyllä tykkään enemmän mukavista palstailijoista.. ei mukavuus aina tarkoita perseennuolemista..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei kai sitä pakko oo, itse kyllä tykkään enemmän mukavista palstailijoista.. ei mukavuus aina tarkoita perseennuolemista..
lupaat vaanAlkuperäinen kirjoittaja muuttunut vakkari:Enkä enää yhtään ilkeilisi?