Mitäs pidät tämän mukin ulkonäöstä?

• Viestiketjun aloittaja Beep
  • Ensimmäinen viesti
Panisin ( siis aamukahvini tuollaiseen mukiin) En ole mikään kippoihminen minäkään, mutta aamukahvikipon pitää olla riittävän iso. Mistään sormustimesta en sitä litki. Ja vaikka ensin kahvahdin koko sarjaa, minusta se oli liian räikeä tai jotakin- on tuo oikeastaan aika metka. Sinisenä ja punaisena.

Ihan kivan näköinen muki, turhan iso kyllä miulle.
Mie kyllä luvin tuon otsikon ensin väärin.
Mitäs pidät tämän mul**n ulkönäöstä. :D

ok
Periaatteessa tykkäisin, mutta näyttää jotenkin halvalta se "printti" kun läheltä katsoo. Ne pikselit tms erottuu liikaa tai on liian suttuisia tai jotain.
Kauempaa katsoen tosi kivoja.

Omaksi en tahtoisi.

Mulla on ollut tuollainen duunimukina: Mahtuu hyvin kahvia ja läikkymisvaraa kupin kanssa liikkuessa ihan riittävästi. Punainen erottuu, eikä katoa ja kaikki tietää, että se on mun muki :)

Kotona on sitten samaa mustavalkoisena, jota olen käyttänyt vanhaan mustaan teemaan yhdistettynä. Mä tykkään tosta kuviosta aivan hirveästi.

"vieras"
Periaatteessa tykkäisin, mutta näyttää jotenkin halvalta se "printti" kun läheltä katsoo. Ne pikselit tms erottuu liikaa tai on liian suttuisia tai jotain.
Kauempaa katsoen tosi kivoja.

Omaksi en tahtoisi.
Oho, täysin päinvastaista mieltä olen. Omistan useamman mustavalkoisen taika-kulhon joissa printti on uskomattoman tarkkaa. Laadukkaasti tehty, kuvioiden reunat skarpit ja pienetkin yksityiskohdat tarkkoja.

Joko punaiset ja siniset poikkeaa tästä tai sinä olet nähnyt jotain 2-laatua.

• Tykkää
Reactions: Dynamiitti
Beep sen sanoi. Joulu tulee mieleen minullekin! Siis tykkään kyllä tuosta Taika-sarjasta. Keräänkin sitä itse mustavalkoisena ja juurikin vain mustavalkoisena. Edes siniset ei taida mennä itelleni vaikka se on toiseksi kivoin väri noista. Kuitenkin liian tummansynkkä sininen minulle...

Joisin kyllä kahvia enemmänkin kerralla, mutta valitettavasti se yksi pienikin kuppi jää AINA lasten kanssa sählätessä kesken. Joten ylisuuret kupit taitaa olla vähän epärealistisia tässä elämäntilanteessa...

Viimeksi muokattu:
"miikkis"
Punainen on vähän jouluinen, mutta kivan lämmin väri. Mukin koko on just passeli - mahtuu sopiva määrä kahvia ja ne pienemmät ei oikein toimi tuolla kuviolla.
Mustavalkoinen versio on kuitenkin nätimpi, meillä molempia (lahjaksi saatu, myös yksi pienempi punainen kuppi).

Nythän noita on kaikilla, kun K-kaupoissa vai missä oli se keräilyleimajuttu.
Aika näyttää, tykkäänkö kuviosta silti. Jotenkin jotkut jutut kuluu, kun silmä tottuu ja näkee liikaa samaa monessa paikassa. Vähän ku jotkut biisit kestää vaan pari kuuntelukertaa ja sitten ne alkaa tympiä.

"..."
[QUOTE="vieras";25391733]Rakastan punaista Taikaa. Olen kerännyt sitä jo pitkään ja toivon, että sen valmistusta ei lopeteta. Aivan hurmaava sarja ja täydellinen meille.[/QUOTE]

Punaisen valmistus on jo lopetettu.

"Mummeli"
Tykkään ! Meidän perheen kahvikissoille oikea kokokin. Mukeja meillä sininen, punanen ja valkonen. Muun astiaston hankin sinisenä, joka passaa Iittalan tummansinisiin jalallisiin juomalaseihin ja tummansiniseen, lasiseen salaattiskooliin. Voileipälautasia ollaan vielä vailla.

ok
[QUOTE="vieras";25391819]Oho, täysin päinvastaista mieltä olen. Omistan useamman mustavalkoisen taika-kulhon joissa printti on uskomattoman tarkkaa. Laadukkaasti tehty, kuvioiden reunat skarpit ja pienetkin yksityiskohdat tarkkoja.

Joko punaiset ja siniset poikkeaa tästä tai sinä olet nähnyt jotain 2-laatua.[/QUOTE]
Sinisiä oon katsonut, mutta ehkä kirjoitin harhaanjohtavasti. Ongelma on siis mulla se, että tykkäisin jos olisivat enemmän käsinmaalatun näköisiä, tai maalatun näköisiä ylipäätään. Mutta ne näyttää just sellaisilta koneella tehdyiltä, hmm en osaa sanoa paremmin..

,,,,,,,,
Sinisiä oon katsonut, mutta ehkä kirjoitin harhaanjohtavasti. Ongelma on siis mulla se, että tykkäisin jos olisivat enemmän käsinmaalatun näköisiä, tai maalatun näköisiä ylipäätään. Mutta ne näyttää just sellaisilta koneella tehdyiltä, hmm en osaa sanoa paremmin..
Olen täsmälleen samaa mieltä. Tuo häiritsee minua myös, ne ovat niin painokuvan näköisiä kun läheltä katsoo. Ja ne kuviot ovat hölmösti vähän "koholla", ihan niinkuin jokin siirtokuva.

Harmi, sillä itse kuviointihan on todella kaunista...

Yhteistyössä