Mitäs ootte tänään liikuskelleet?

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Anne Sällylän 45 minuutin C-kasetillinen aerobic-jumppaa :xmas:
Kunnon kasarihengessä :xmas: :xmas:
Ai tää oli ihana =)

Mä kävin aamulla pojan kanssa puistossa, jonne kävelymatkaa 15 min ja takaisin (yllätys :p) saman verran. Puistossa myös tuli vähän itsekin liikuttua, pyöritin poitsua keinukarusellissa ja työntelin pyörän selässä (siis poika istui pyörän satulassa ja minä työnsin).

Illalla kävin itsekseni kävelemässä n. 40 min.

Ja vielä äkkiä ennen klo 21 laukkasin kauppaan ja takas (yht. 20 min) kun huomasin kahvimaidon olevan vähissä (katastrofi).

puisto
Alkuperäinen kirjoittaja Höpsisti:
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Anne Sällylän 45 minuutin C-kasetillinen aerobic-jumppaa :xmas:
Kunnon kasarihengessä :xmas: :xmas:
Ai tää oli ihana =)

Mä kävin aamulla pojan kanssa puistossa, jonne kävelymatkaa 15 min ja takaisin (yllätys :p) saman verran. Puistossa myös tuli vähän itsekin liikuttua, pyöritin poitsua keinukarusellissa ja työntelin pyörän selässä (siis poika istui pyörän satulassa ja minä työnsin).

Illalla kävin itsekseni kävelemässä n. 40 min.

Ja vielä äkkiä ennen klo 21 laukkasin kauppaan ja takas (yht. 20 min) kun huomasin kahvimaidon olevan vähissä (katastrofi).

tota mä en kyllä ymmärrä, että miten toi matka sieltä puistosta voi olla saman verran? Musta tuntui, että aina puistosta kotiin se matka oli varmaan tuplasti pidempi, piti kiertää jokainen talo ainakin kolem kertaa ympäri ja sitten vielä pari puuta muutaman kerran ja kieppaa kaupan kauttaa jne.

Pyöräilin viemään tytön lääkäriin kun korvaa valitti ja sieltä oli eilen jotain valunut. (putket on siis korvissa) Onneksi ei kuitenkaan ollut mitään. Sitten pyöräiltiin tytön jumppapaikalle kun hällä oli satujumppa. Eli siis aika vähäistä oli tänään liikunnat. Yleensäkin liikutaan pyörällä kun autoa ei ole.

ulkosuomalainen
Kävelimme Liebanan laaksossa Cantabriassa kävelyreitin Cucayon kylästä. Matkaa ei kertynyt kuin rapiat kuusi kilometriä, mutta maisemat olivat upeat. Pellot täynnä narsisseja!
Tällaista täällä: http://www.topwalks.net/fi/picos_europa/cucayo.htm
Illalla söimme sitten La Venta de Vieda -ravintolassa upean illallisen (Cabezon de Liebana). Kannattaisi muidenkin suomalaisten tutustua...

IhanaValo
Käytiin ruokaostoksilla, se kauppa on liian iso kun sitä lähtee kiertämään..en kyllä osaa sanoa paljonkohan on tullut tänään käveltyä :snotty:
Hyötyliikuntaa kuitenkin vain.

Aamulla heti herättyä vessan kautta 20 minuutin hölkälle. Kyllä siinä tuli herätys viimeistään kun järveltä puhalsi naamalle hyytävä tuuli :$ Illalla vielä vartin koiranpissatuslenkki. Nyt kun ei väsytäkään niin voisi tehdä poikaystävän käsipainoilla pienen puntin.

Yhteistyössä