Mitäs ootte ostanut miehellenne lahjaksi?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
kinuski
xboxille guitar hero world tour-pelin (vaikka aiemmin mäkätin että sitä ei meille tuu, kun on niin kallis ja on jo yks guitar hero kitaroineen) ja wagner-pörrösukat. Mä saan pleikalle singstarin :D ja ostettiin yhdessä meille joululahjaksi uus sänky. Ukolla on synttärit joulun jälkeen, niin jotain pientä pitäs synttärilahjaks vielä keksiä.
 
Mekin sovimme että emme osta mitään toisillemme. :D Onhan se vähän kökköä,mutta kun on kaikkea mitä tarvitaan ja jos ei ole niin ostetaan itse. Meillä riittää ihan muutenkin paljon kuluja :xmas:
 
hih
Alkuperäinen kirjoittaja nöttiäinen:
Pumapipo (tän haluaa), Don Rosan sarjakuvakirja (suuri Rosa -fani), miesten kosmetiikkaa, yks paita ja pari hupparia ja leffa. Siinäpä ne.
ei kuulu mitenkään tähän mutta voitin just jonku aku ankan kokoelman don rosan parhaita mis on nimmari...
 
HelloShitty
huomenna olis tarkotus mennä hommaamaan sille navigaattorin. mut sit toi xbox nhl 09 pelikin alkoi houkuttaa. :whistle: oisko liikaa jos ostais molempii? :D oi sitä antamisen iloa. mä tykkään! :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mamacita-:
Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Only and Original-:
Alkuperäinen kirjoittaja Scindapsus:
Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Only and Original-:
sovittiin ukon kanssa että tänä jouluna ei mitään. silti tekis mieli jonku pienen jutun ostaa sille, mutta en tiiä. sitte sitä alkaa harmittaa kun ei oo mulle mitään.
Mua itseasiassa jo vähän harmittaa miehen puolesta. Sovittiin siis tosiaan, ettei toisillemme mitään hankita, mutta sain tuon sen himoitseman kirjan alesta ja halusin muistaa, kun miehellä on aika raskas vuosi tässä ollut ja hän on tehnyt niin paljon minun eteeni. Mutta pari päivää sitten mies kysäisi, ettenhän vain ole hankkinut hänelle lahjaa, koska hänellä ei ole minulle. Sanoin kyllä etten ole, jotta ylläri säilyisi aattoon asti, mutta miehelle saattaa kyllä tulla paha mieli. :/
kaiken lisäksi tuolle on vaikea keksiä mitään.. ehkä saan jonku ahaaelämyksen ku käyn keskustassa..
Miksi ihmeessä sovitte ettei mitään ostella jos aiotte salaa ostaa kuitenkin :eek: Toihan on ihan älytöntä aiheuttaa toiselle huono omatunto sillä että olis sittenkin hänen pitänyt salaa ostaa jotain kun tekin kerran. Turha siinä on sanoa että "no ei mua haittaa ettet sä ostanut mulle" koska kerran sopimus oli ettei kumpikaan osta! Varsinkin Scindapsus, vielä valehtelet uudestaan ja sit toivot että yllätys kuitenki olis mieluisa? :eek: |O

Anna vaikka tänään se lahja tai uutena vuotena tai joskus muulloin kuin jouluna niin sun sanoilla pysyy arvo ja miehesi varmasti arvostaa lahjaansa enemmän.

itse tarkistan aina moneen kertaan ettei mulle vaan oo ostettu mitään jos on kerta sovittu jonkun kanssa ettei ostella. Jos silti tulee joku lahja niin en mä todellakaan hypi ilosta vaan ennemmin mua nyppii, oli se lahja mitä hyvänsä.
Niin, paha minä! :ashamed: Kun ei mua ihan oikeesti haittaa etten mieheltä mitään saa, se tekee pahimmillaan n. 14 tuntista työpäivää, kyllä meillä molemmilla on käsitys siitä, ettei se mulle mitenkään mitään hanki. Tuo lahja tuli muutenkin vähän yllärinä ja tää joulunaika on ainut aika kun miehellä on lomaa ja aikaa lukea sitä kirjaa.

Ehkäpä tuon valehtelunkin muut ottavat pahemmin kuin me itse. Tuosta lahjasta huijaaminen ei tosiaan ole meille elämän ja kuoleman asia, ollaan jo sen verta monta vuotta näitä ylläreitä toisille järkätty. Jos olisin sanonut miehelle hankkineeni lahjan, niin hän olisi alkanut panikoimaan minun lahjastani ja sitä en halua. Uskon siis, että mies välttyy enemmältä mielipahalta näin päin ja osaa myös nauttia lahjastaan. Ei se ainakaan koskaan ole vielä lahjoista kieltäytynyt. ;)

Niin ja lisäyksenä; jos joku haluaa ostaa mulle lahjan, vaikka ollaan sovittu, ettei hankittas, niin kyllä minä osaan lahjastani iloita silti. Saattaishan se vähän aikaa mietityttää, mutta mun mielestä lahja tulee antaa sydämestään ja sehän on vain ihanaa jos joku ihan ehdottomasti haluaa antaa mulle jonkun lahjan. :)
 
äitylix
Omasta mielestäni löysin ihan loistavan lahjan!
Ensin ajattelin kaikkea "perinteistä" kunnes välähti kaupassa.. ostin langattomat kuulokkeet! Monilapsisessa perheessä kun on aina hulinaa päivisin ja varsinkin illalla, niin mitään suomalaista esim. ei voi katsoa. Illalla taaskaan ei voi katsoa kun kaikki nukkuu..
Johdollisista kuulokkeista tuli aiemmin välittömästi kaikkien suosikki, riehuivat ihan tosissaan sen johdon perässä ;D
 

Yhteistyössä