Dippi
Onko se reilua? Oikeudenmukaista? Ehkäpä juuri sitä tässä ajetaan takaa.Ja mitä sitte?
Onko se reilua? Oikeudenmukaista? Ehkäpä juuri sitä tässä ajetaan takaa.Ja mitä sitte?
En haluaisi siis enempää vaan että A:n lasten kesken jaettais se sama 2000, silloin asia ois perusteltavissa ennakkoperintönä.Turha väittää että et olisi ahne!
Onko sillä oikeasti väliä? Pikkumaista porukkaa, luulis olevan parempaakin tekemistä kuin kääntää lapsenlapset mummoa vastaan, en omalle äidille noin kehtais tehdä.Onko se reilua? Oikeudenmukaista? Ehkäpä juuri sitä tässä ajetaan takaa.
Ihan itte se sen täs nyt tekee.Onko sillä oikeasti väliä? Pikkumaista porukkaa, luulis olevan parempaakin tekemistä kuin kääntää lapsenlapset mummoa vastaan, en omalle äidille noin kehtais tehdä.
Sääliks käy mummia, ei voi muuta sanoa.Ihan itte se sen täs nyt tekee.
Sääliks käy mummia, ei voi muuta sanoa.
Eli se olet sinä, joka arvostaa rahalla ja opetat jälkikasvuasikin arvostamaan.Tajuan. Ja tajuan myös sen että se yksi saa puolet enemmän ku muut.
No voi hyvänen aika. Vetää ihan sanattomaksi. Kaikenlaisia mielensäpahottajia.Mutta lapset kokis silti etteivät ole yhtä arvokkaita kuin serkkunsa koska rahat ei tulis mummalta.
Mitä mun pitäis hävetä?Sun sietäis ap hävetä...
No vähempiarvoisuuttanne tietty! Mieti...Mitä mun pitäis hävetä?
No niiden vanhemmat sai rahaa. Jos B ja C on kovin loukkaantuneita tästä, niin jakaa ne saamansa rahat lapsilleen sitten. Saavat yhtä paljon kuin A:n lapset/nenä. C sai jopa enemmän rahaa suhteessa lasten määrään kuin muut. Eli Ceellehän tässä vois olla yhtä hyvin vihainen.Ok.
Miten sitte perustelisitte B:n ja C: lapsille ettei mumma antanut niille rahaa? Kun serkut hyvinki näkyvästi juhlii sitä että saavat mummalta rahaa?
En mieti ku en voi sun päähän päästä. Joten selitä.No vähempiarvoisuuttanne tietty! Mieti...
Niin minunkin käy. Tosin kyllä eri syystä.Sääliks käy mummia, ei voi muuta sanoa.
Eri tilanne. Sun äidin isä on kohdellu lapsiaan tasapuolisesti, samoin sun äiti omiaan, kuin myös äidin sisko omiaan.No niiden vanhemmat sai rahaa. Jos B ja C on kovin loukkaantuneita tästä, niin jakaa ne saamansa rahat lapsilleen sitten. Saavat yhtä paljon kuin A:n lapset/nenä. C sai jopa enemmän rahaa suhteessa lasten määrään kuin muut. Eli Ceellehän tässä vois olla yhtä hyvin vihainen.
Mun äidin isä jakoi aikanaan ennakkoperintöä. Mun äiti otti rahat itselleen, mutta äidin sisko jakoi rahat suoraan lapsilleen. Yhtä hyvin minä ja sisarukseni oltaisi voitu märistä, mutta eipä käynyt mielessäkään.
Koittakaa nyt aikuistua. Mumman lapsi on kuollut, ehkä haluaa hyvittää sitä vainahan lapsille. Muilla on vanhemmat elossa, onhan se arvokkaampaa kuin raha.
Siksihän B ja C kieltätyy rahaa ottamasta että josko mummalla alkais joku kello kilkattaa ja jakais rahat toisin. Tosin on jo näille serkuille ilmottanu summan minkä saavat.Aika näppärä vastuunsiirto tässä meneillään.
Nyt voi syyttää mummaa, että hänen vuokseen B:n ja C:n lapset eivät saaneet yhtään mitään, vaikka A:n lapset saivat tonnin per nekku.
Sen sijaan, että B ja C olisi itse antaneet ne rahat lapsille, tai vaihtoehtoisesti käyttäytyneet niin kuin aikuiset, ja puhuneet asiasta äidilleen ja pyytäneet, että rahat menee suoraan lapsille.
Ei ole.Alkuperäinen kirjoittaja haistaa palaneen käryn;29836981:Tässä taitaa olla vielä ap:n miehen äidistä ja miehen puolen suvusta kyse?
Ei, ei kilkata vaan äidille tämä näkyy nyt niin, että B ja C ovat taas marttyyreina, ja ihan omaa syytä, ettei heidän lapsilleen mene rahoja.Siksihän B ja C kieltätyy rahaa ottamasta että josko mummalla alkais joku kello kilkattaa ja jakais rahat toisin. Tosin on jo näille serkuille ilmottanu summan minkä saavat.