[QUOTE="Silja";30266346]Mä olen elänyt elämääni, mutta sinkkuna siis silti edelleen olen.
Eikähän se ole mikään paskatemppu päättää ihmissuhdetta, mutta se että se tulee kuin salama kirkkaalta taivaalta, ilman mitään ennakkovaroituksia, on vähän ilkeetä.
En tiedä miksi musta tuntuu siltä, että saan nyt jotenkin negatiivisia tunteita osakseni tällä palstalla? Ihan kuin täällä jotkut ajattelisivat mun olevan epätoivoinen, joka vain kuvittelee että oli joskus onnellinen tuon miehen kanssa ja että mieskin olisi ollut onnellinen mun kanssa. Kyllä se kaikki oli silloin totta ainakin mulle. Enkä mä "hehkuttele" nyt yhtään mitään, olin jo unohtanut koko miehen, mutta tapaaaminen nosti taas muistot pintaan.[/QUOTE]
Okei, anteeksi, että viestini oli vähän kielteinen. Sinun kirjoittamastasi tulee niin ristiriitainen viesti, ihan kuin väkisin haluaisit nyt kääntää asiat niin päin, että sinua miellyttää. En oikein käsitä, miksi alkaisit miehen kanssa millekään, ellei hän aivan oma-aloitteisesti kertoisi mikä se hankala tilanne on, siis ihan heti, kun kerran on ilmeisesti halukas lämmittelemään välejänne. En minä odottelisi, että josko kertoo ja josko häneen voi luottaa.