Mitäs nyt sanotte Teräsbetonin haukkujat?

  • Viestiketjun aloittaja =)
  • Ensimmäinen viesti
Mä yllätyin positiivisesti.
En ollut aiemmin nähnyt Teräsbetonin esitystä, tai edes kuullut kyseistä biisiä enempää kuin parin sekunnin pätkän. Odotin jotain paljon kamalampaa mutta eihän se paha ollut. Ei ollenkaan noloimmasta päästä siinä sakissa joka eilen esiintyi :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava omaskakas:
Mä yllätyin positiivisesti.
En ollut aiemmin nähnyt Teräsbetonin esitystä, tai edes kuullut kyseistä biisiä enempää kuin parin sekunnin pätkän. Odotin jotain paljon kamalampaa mutta eihän se paha ollut. Ei ollenkaan noloimmasta päästä siinä sakissa joka eilen esiintyi :D
no joo... se irlannin kalakkuna :LOL: :LOL: :LOL:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava omaskakas:
Mä yllätyin positiivisesti.
En ollut aiemmin nähnyt Teräsbetonin esitystä, tai edes kuullut kyseistä biisiä enempää kuin parin sekunnin pätkän. Odotin jotain paljon kamalampaa mutta eihän se paha ollut. Ei ollenkaan noloimmasta päästä siinä sakissa joka eilen esiintyi :D
no joo... se irlannin kalakkuna :LOL: :LOL: :LOL:
Entäs Viro ja Belgia? :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava omaskakas:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava omaskakas:
Mä yllätyin positiivisesti.
En ollut aiemmin nähnyt Teräsbetonin esitystä, tai edes kuullut kyseistä biisiä enempää kuin parin sekunnin pätkän. Odotin jotain paljon kamalampaa mutta eihän se paha ollut. Ei ollenkaan noloimmasta päästä siinä sakissa joka eilen esiintyi :D
no joo... se irlannin kalakkuna :LOL: :LOL: :LOL:
Entäs Viro ja Belgia? :D
se viro oli kyllä ihan :eek: :eek: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Ei kannata vielä tuulettaa..
Kyllä todella kannattaa, suomi ei ole ennen lordia päässyt kertaakaan finaaliin asti. Pakarinenkin oli siellä vaan lordin voiton takia. Teräsbetoni siis tehnyt nyt jo historiaa :D
Niin, semifinaali tuli vuonna 2004 eli eipä nyt montaa kertaa ole ollutkaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja stella80:
mä en jotenkin uskonut siihen, kieli on kuitenkin suomi. mutta toivottavasti ens vuonna kisat järjestetään suomessa :) hevillä ei kai voi sitten hävitä.. :)

lordiin uskoin ihan 10+ alusta saakka :D
Vaikka mä tykkäänkin Teräsbetonista, niin toivottavasti ei kuitenkaan voita. Tulee vaan niin pirun kalliiks järjestää noi kisat.

Kunhan nyt vaan saisivat hyvät pisteet finaalissa, tosin hyvä saavutus on jo finaalipaikkakin.

Hevillä EI häviä.
 
Mä oon kyllä edelleen sitä mieltä, että Teräsbetonin musiikki on lähinnä läppää, ei sitä tosissaan voi ottaa. Yllätyin kovasti kun aamulla uutisista näin sen päässeen jatkoon, mutta en mä silti siitä musiikista yhtään sen enempää perusta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Ei kannata vielä tuulettaa..
Kyllä todella kannattaa, suomi ei ole ennen lordia päässyt kertaakaan finaaliin asti. Pakarinenkin oli siellä vaan lordin voiton takia. Teräsbetoni siis tehnyt nyt jo historiaa :D
Niin, semifinaali tuli vuonna 2004 eli eipä nyt montaa kertaa ole ollutkaan.
Luuletko että olis ennen sitä päässyt, jos olis ollut käytössä. Ei toiveitakaan :LOL:
 
mä sanon että vaikka raskaampi musa onki parempaa niin teräsbetoni on häpeänpilkku musamaailmassa. jos voittaa viisut niin en kehtaa enää väitellä faijan kans suomalaisen musiikin laadusta :headwall:
 

Yhteistyössä