Mitäs nämä menkkatuntemukset on rv 39-40 aikaan?!

• Viestiketjun aloittaja Mitämitämitä
  • Ensimmäinen viesti
Mitämitämitä
(Kysymys tulikin jo melkein kokonaan...)

Eli menkkatuntemuksia, jotka kestää ihan hetken, pienemmän ajan kuin napakka harjoitussupistus. Ja siihen tuntemukseen ei liity supistusta.

Tuntui taas äsken siltä, että kohta valahtaa. ;) Samalta siis kuin menkkojen alkaminen.

ap
Voihan hitsinhitsi! Kyllä on kummallinen tuntemus, kun oikeasti tuntuu siltä, että kohta se veri tahrii pöksyt! Mutta useampana päivänä jo tosiaan on tuntenut, että ei tässä varmaan ihan lähtööä vielä tehdä... :`(

joo
Kyllä ne ainakin avaa paikkoja, mulla parit menkkakipu tuntemukset on hävittänyt kohdunkaulan senttiin, ja aukikin olin jo puoltoista senttiä, ja supistuksen supistusta ei oo tullut...

Ammattilainen
"Menkkakivut" on niitä jo lähemmäs oikeita supistuksia, kun pelkkä mahan kovettuminen.En mä ainakaan synnytyksessä enää ajatellut sillai että maha olisi kovettunut supistusen aikana, vaan tuntemus muistuttaa just menkkakipua. Siihen en sano mitään et milloin lähdet snynnyttämään... Mulla noita tuleee öisin, nyt rv 36+. Mut aiemmat on syntyneet vasta 41-42 niin en yhtään kuvittele että olisin vielää PIIITKÄÄN aikaan lähdössä mihinkään.

Mulla oli synnärille mentäessä (lapsivesi oli jo mennyt ) juuri sellaisia menkkakipuja selässä.
Vain näitä oli noin 3h ajan jonka jälkeen käynnistyspilleri sai aikaan myös "oikeita" supistuksia :D

Selässä oli senkin jälkeen melkein kaikki kivut ja ne siirtyi hetkeksi pois vain aquarakkuloilla, joten onnea matkaan sulla taitaa olla menoa nyt! :heart:

Yhteistyössä