Mitäs mieltä ootte tälläsistä hiuksista?

ihQ
aivan upea, ja ihanan värinen mutta
saa aina tosissaan laittaa että näyttää joltakin, muuten ei näytä noin hienolta ellet laita ja taivuta ja föönaa ja suorista ja ja ja...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi Skandaali:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Näyttää hyvältä.
Itselle en haluais koska on liian pitkät :whistle: :D
Ainii sul taiski olla tosi lyhyt tukka :D
Joops :D Sivuilta ja takaa lyhyt ja päällä töyhtö... Mutta ei kauaa :whistle:
Eli tällanen nyt
Tuommoset ois ja helpot laittaa ja kivat mutta ei sovi mulle :/
 
Kiva tossa kuvassa, mutta suurimmalla osalla meistä tuulipukukansasta se arki olis ihan toisen näkönen. Pinnillä liian pitkä otsis sivulla tai päälaella, ja muu roikkuis elottomana pitkin päätä...
Mutta jos jaksaa ja tykkää pöyhiä ja laittaa, sekä juurivärjätä, niin ihan kiva.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Potslojo:
Kiva tossa kuvassa, mutta suurimmalla osalla meistä tuulipukukansasta se arki olis ihan toisen näkönen. Pinnillä liian pitkä otsis sivulla tai päälaella, ja muu roikkuis elottomana pitkin päätä...
Mutta jos jaksaa ja tykkää pöyhiä ja laittaa, sekä juurivärjätä, niin ihan kiva.
mulle ei saa tuulipukua ei kirveelläkään :D
:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi Skandaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Potslojo:
Kiva tossa kuvassa, mutta suurimmalla osalla meistä tuulipukukansasta se arki olis ihan toisen näkönen. Pinnillä liian pitkä otsis sivulla tai päälaella, ja muu roikkuis elottomana pitkin päätä...
Mutta jos jaksaa ja tykkää pöyhiä ja laittaa, sekä juurivärjätä, niin ihan kiva.
mulle ei saa tuulipukua ei kirveelläkään :D
:D
:kieh: Ootas vaan heräät joku päivä tuulipuku päällä, 5cm juurikasvulla, tukka päätä myöten, paat sen sellaselle hiirenhäntäponnarille ja pinnillä otsis sivuun pois silmiltä, ja meet markettiin lenkkareissa ostamaan tarjouslihapiirakoita... :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Potslojo:
Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi Skandaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Potslojo:
Kiva tossa kuvassa, mutta suurimmalla osalla meistä tuulipukukansasta se arki olis ihan toisen näkönen. Pinnillä liian pitkä otsis sivulla tai päälaella, ja muu roikkuis elottomana pitkin päätä...
Mutta jos jaksaa ja tykkää pöyhiä ja laittaa, sekä juurivärjätä, niin ihan kiva.
mulle ei saa tuulipukua ei kirveelläkään :D
:D
:kieh: Ootas vaan heräät joku päivä tuulipuku päällä, 5cm juurikasvulla, tukka päätä myöten, paat sen sellaselle hiirenhäntäponnarille ja pinnillä otsis sivuun pois silmiltä, ja meet markettiin lenkkareissa ostamaan tarjouslihapiirakoita... :LOL:
:LOL: apua :LOL: Onneks ei vielä tänä aamuna ollut tuulipukua kun heräsin :whistle:
 

Yhteistyössä