http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=8051&month1=1&pg=1&styl1=Saks
ajattelin tollaset itelle =)
ajattelin tollaset itelle =)
Ainii sul taiski olla tosi lyhyt tukkaAlkuperäinen kirjoittaja vartooja:Näyttää hyvältä.
Itselle en haluais koska on liian pitkät
Tuommoset ois ja helpot laittaa ja kivat mutta ei sovi mulle :/Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Nyt mulla on vähä tummemmat. mut on ollu noinki vaaleet ja nyt varmaan laitetaan taas yhtä vaaleeksAlkuperäinen kirjoittaja Lampaan vaatteissa:Hienot.. Mun hiuksista ei saisi varmaan ikinä noin vaaleita, on niin iät ja ajat värjätty tummilla väreillä
mulle ei saa tuulipukua ei kirveelläkäänAlkuperäinen kirjoittaja Potslojo:Kiva tossa kuvassa, mutta suurimmalla osalla meistä tuulipukukansasta se arki olis ihan toisen näkönen. Pinnillä liian pitkä otsis sivulla tai päälaella, ja muu roikkuis elottomana pitkin päätä...
Mutta jos jaksaa ja tykkää pöyhiä ja laittaa, sekä juurivärjätä, niin ihan kiva.
:kieh: Ootas vaan heräät joku päivä tuulipuku päällä, 5cm juurikasvulla, tukka päätä myöten, paat sen sellaselle hiirenhäntäponnarille ja pinnillä otsis sivuun pois silmiltä, ja meet markettiin lenkkareissa ostamaan tarjouslihapiirakoita...Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi Skandaali:mulle ei saa tuulipukua ei kirveelläkäänAlkuperäinen kirjoittaja Potslojo:Kiva tossa kuvassa, mutta suurimmalla osalla meistä tuulipukukansasta se arki olis ihan toisen näkönen. Pinnillä liian pitkä otsis sivulla tai päälaella, ja muu roikkuis elottomana pitkin päätä...
Mutta jos jaksaa ja tykkää pöyhiä ja laittaa, sekä juurivärjätä, niin ihan kiva.
apua Onneks ei vielä tänä aamuna ollut tuulipukua kun heräsinAlkuperäinen kirjoittaja Potslojo::kieh: Ootas vaan heräät joku päivä tuulipuku päällä, 5cm juurikasvulla, tukka päätä myöten, paat sen sellaselle hiirenhäntäponnarille ja pinnillä otsis sivuun pois silmiltä, ja meet markettiin lenkkareissa ostamaan tarjouslihapiirakoita...Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi Skandaali:mulle ei saa tuulipukua ei kirveelläkäänAlkuperäinen kirjoittaja Potslojo:Kiva tossa kuvassa, mutta suurimmalla osalla meistä tuulipukukansasta se arki olis ihan toisen näkönen. Pinnillä liian pitkä otsis sivulla tai päälaella, ja muu roikkuis elottomana pitkin päätä...